بازی

الکترونیک آرتز ۶٪ از کارمندان خود را اخراج می‌کند

الکترونیک آرتز ۶٪ از کارمندان خود را اخراج می‌کند

الکترونیک آرتز اعلام کرده که قصد تغییر ساختار کمپانی خود را دارد  به همین خاطر ۶٪ از کارمندهای این شرکت شغل خود را از دست خواهند داد. 

EA با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۷۷۵ اعضای این شرکت اخراج می‌شوند. با این وجود اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیرعامل شرکت، باور دارد که الکترونیک آرتز شرایط بسیار خوبی دارد و این موضوع مشکلی ایجاد نخواهد کرد. EA در حال دور شدن از پروژه‌هایی هست که به استراتژی آن‌ها کمک نمی‌کنند و برخی از تیم‌های خود را بازسازی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound

به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز راه حلی بهتری نسبت به دیگر کمپانی‌های صنعت گیم برای مشکلات خود پیدا کرده است. EA قصد دارد تعداد قابل توجهی از این ۷۷۵ را به موقعیت دیگری در شرکت انتقال دهد. همچنین برای آن دسته افرادی که ادامه همکاری با آن‌ها وجود ندارد، دستمزد اخراج و مزایای اضافی مانند بیمه و خدمات انتقال شغلی فراهم می‌شود. 

الکترونیک آرتز

ایده‌ اولیه تعدیل نیرو از چند ماه پیش مطرح شده بود و انتظار می‌رود که با آغاز سال مالی جدید، این تغییرات اعمال شود. همانطور که اشاره کردیم EA تنها شرکت حاضر در صنعت ویدئو گیم نیست که دست به تعدیل نیرو زده و شرکت‌هایی مایکروسافت، تیک-تو، متا، رایت گیمز، توییچ و یوبیسافت نیز در ماه‌های گذشته این کار را انجام داده‌اند. 

الکترونیک آرتز چند پیش ساخت Apex Legends Mobile را لغو کرده و Battlefield Mobile را قبل از انتشار رسمی کنسل کرده است. از این رو آن‌ها یک ماه پیش تمامی اعضاء تیم تضمین کیفیت را در دفتر باتون روژ، شهر لس‌آنجلس، اخراج کردند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dead Spaceاین فضا هنوز زنده است
بررسی بازی Dead Space


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید 

الکترونیک آرتز ۶٪ از کارمندان خود را اخراج می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا