بازی

بازی Fallout 5 با آنریل انجین ۵ چه شکلی می‌شود؟ [تماشا کنید]

بازی Fallout 5 با آنریل انجین ۵ چه شکلی می‌شود؟ [تماشا کنید]

با وجود اینکه هنوز Fallout 5 معرفی نشده و احتمالا بتسدا ساخت آن را هم شروع نکرده، اما یکی از طرفداران سری فال اوت دست به کار شده و با استفاده از آنریل انجین ۵ تریلری برای این بازی توسعه داده است.

بدون شک فال اوت یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای بتسدا محسوب می‌شود ولی در حال حاضر تمرکز شرکت روی استارفیلد و The Elder Scrolls 6 قرار دارد. از این رو احتمالا تا چند سال دیگر خبری از Fallout 5 نخواهد بود و طرفداران باید چشم انتظار این بازی باشند. گرچه، شکیبایی برای یکی از طرفداران فال اوت غیرممکن بوده و خودش دست به کار شده است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

کانال یوتیوبی به نام Enfant Terrible تریلری از Fallout 5 منتشر کرده که با استفاده از آنریل انجین ۵ ساخته شده است. کیفیت این تریلر به اندازه‌ای خوب است که توانسته تحسین تعداد قابل توجهی از طرفداران را نیز برانگیزد. دیگر نکته قابل توجه این تریلر استفاده از آهنگ It’s All Over But The Crying است که پیش از این در بازی فال اوت ۴ نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

بازی بعدی بتسدا استارفیلد است که چندی پیش Enfant Terrible تریلری از آن هم با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ ساخته بود. او این کار را در واقع بعد از خبر تاخیر تاریخ عرضه استارفیلد انجام داد و توانست توجه طرفداران را به خود جلب کند. از طرف دیگر استودیو بتسدا برای ساخت بازی‌های جدید خود از Creation Engine 2 استفاده می‌کند و نه آنریل انجین.

بازی Fallout 5 احتمالا در اواخر نسل نهم برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی و شاید پلی استیشن ۵ منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:خلاصه کنفرانس ایکس باکس بتسدا E3 2021یکی از بهترین کنفرانس‌های تاریخ
خلاصه کنفرانس ایکس باکس بتسدا E3 2021


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا