بازی

بازی Ark 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد

بازی Ark 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد

استودیو WildCard اعلام کرد که بازی Ark 2 یک بار دیگر تاخیر خورده است و تا پیش از سال ۲۰۲۴ نباید منتظر عرضه آن به بازار باشید. 

آرک ۲ در واقع دنباله بازی Ark: Survival Evolved است که در سال ۲۰۱۷ به بازار منتشر شد. Ark 2 با استفاده از آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود و دشواری کار با این موتور بازی سازی دلیل اصلی تاخیر آن اعلام شده است. این توسعه دهنده برای استفاده از تمام پتانسیل این انجین به زمان بیشتری نیاز دارد و به همین خاطر تصمیم به تاخیر بازی گرفته است.

همچنین باید اشاره کنیم که بازی Ark 2 دیگر با کنسول‌های نسل قبلی سازگار نخواهد بود و برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر نمی‌شود. استودیو WildCard با این وجود تا اواخر تابستان بازی Ark: Survival Evolved را با تغییرات اساسی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ به بازار منتشر می‌کند. 

بازی Ark 2

این ورژن جدید از نسخه اول، Ark: Survival Ascended نام دارد که با یک اسپین‌آف بتل رویال، The Island و نقشه‌های طرفداران همراه خواهد بود. این ورژن جدید همچنین با پیشرفت‌های گرافیکی قابل توجهی همراه شده و از کراس‌پلی نیز روی همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. باید اشاره کنیم که در اواخر سال ۲۰۲۳ یک بسته الحاقی جدید نیز برای آن منتشر می‌شود.

Ark 2 با حضور وین دیزل در سال ۲۰۲۴ برای پی‌سی و انحصارا برای ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود. 


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Ark 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا