کسب و کار

دانلود سریال نوبت لیلی { تمام قسمت ها + بالاترین کیفیت }

—————- رپرتاژ آگهی —————–

جهت دانلود تمامی قسمت های پخش شده سریال نوبت لیلی با اینترنت نیم بها به ادامه مطلب مراجعه کنید.
سریال نوبت لیلی سریالی در ژانز درام، فانتزی، رازآلود و عاشقانه است؛ این سریال اولین سریال روح الله حجازی است که داستانی رازآلود و عاشقانه را در بستری خیال‌انگیز برای مخاطبان روایت می‌کند. کارگردانی و تهیه‌کنندگی سریال نوبت لیلی را روح الله حجازی برعهده دارد و همچنین نویسندگی آن بر عهده مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز و روح الله حجازی است.
برای دانلود قسمت های پخش شده مجموعه سریال مهمونی می توانید از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.
** دانلود سریال نوبت لیلی **
 

داستان سریال نوبت لیلی

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زندگی کرده‌اند و اینبار نوبت لیلی است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش، دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های گذشته  معنا بدهد.
 

بازیگران سریال نوبت لیلی
حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، امین شعرباف، گوهرخیراندیش، مسعود کرامتی، ساغر قناعت، مهدخت مولایی، راضیه منصوری، افسانه کمالی، نیوشا علیپور، فرزین محدث، علیرضا جعفری، میلاد یزدانی، اصغر پیران، محمود نظرعلیان، مینا جعفرزاده، ناصر علی پاشا، نادر فلاح، مهران غفوریان، علی ثانی فر، علی رحیمی و فرنام فرهادی.
 

دانلود فیلم و سریال ایرانی با اینترنت رایگان
همواره به روزرسانی منظم سریال ها و فیلم های سینمایی روز دنیا دغدغه کاربران علاقمند بوده است. تعداد وبسایت هایی که به طور منظم اقدام به انتشار فیلم و سریال به همراه جزئیات کامل آن می کنند محدود است. شما با انتخاب سایت های معتبر و فعال در این زمینه نه تنها در زمان خود صرفه جویی میکنید بلکه با دانلود فیلم و سریال ها به کمک اینترنت نیم بها در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.
 
دانلود سریال راز بقا
دانلود سریال مهمونی
دانلود سریال جیران
دانلود سریال نوبت لیلی
دانلود فصل سوم سریال ساخت ایران 3
دانلود سریال شب های مافیا 4
دانلود سریال جوکر
دانلود سریال بی گناه
دانلود سریال پدر گواردیولا
دانلود سریال آهوی من مارال
دانلود سریال گیسو (عاشقانه فصل 2)
دانلود سریال قبله عالم
دانلود سریال میدان سرخ
دانلود سريال زخم کاری
دانلود سریال خاتون کامل
دانلود سریال سیاوش
دانلود سریال قورباغه
دانلود سریال ملکه گدایان
 
“جهت دانلود و تمشای سریال ها و فیلم های روز ایران و جهان با اینترنت نیم بها و در تمامی کیفیت به سایت « مووبین » مراجعه کنید”
 
وبسایت مووبین ارائه دهنده فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی در دسته بندی های مختلف از جمله بر اساس ژانر، بازیگر، کشور، زبان، سال ساخت، کارگردان و غیره  باعث سهولت و دقت در انتخاب کاربران خود شده است.

نوشته های مشابه

 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا