عمومی

تماشا کنید: نگاهی به عملکرد FSR 2.0، فناوری پیشرفته AMD برای Upscale بازی‌ها و افزایش نرخ فریم

در جدیدترین به‌روزرسانی God of War، پشتیبانی از فناوری AMD FSR 2.0 به این بازی اضافه شده است. اکنون توسعه‌دهنده‌ی بازی Sony Santa Monica ویدئوهای مقایسه‌ای جدیدی به‌اشتراک گذاشته است تا بهبود بصری و عملکرد نسخه‌ی جدید بازی را درمقایسه‌با نسل قبلی فناوری ارتقای مقیاس AMD نشان دهد.

به‌گزارش Wccftech، ویدئوهای جدیدی که Daniel Owen و Geralt Benchmarks و KyoKat PC Gameplay در یوتیوب به‌اشتراک گذاشته‌اند، نه‌تنها اجرای بازی با FSR 2.0 را با وضوح مختلف و تنظیمات ازپیش‌تعیین‌شده‌ی متفاوت آزمایش می‌کند؛ بلکه آن را با فناوری انویدیا DLSS مقایسه می‌کنند. فناوری AMD در برخی از سناریوها ازنظر کیفیت تقریباً با فناوری ارتقای مقیاس انویدیا برابری می‌کند.

God of War سال‌ها پس از انتشار برای پلی‌استیشن ۴، اوایل سال جاری برای رایانه‌های شخصی نیز دردسترس قرار گرفت و این انتظار طولانی ارزشش را داشت؛ زیرا این بازی یکی از بهترین عناوین پورت‌شده برای رایانه‌های شخصی است که در چند ماه گذشته دیده‌ایم.

تماشا در آپارات

به‌طورکلی، حتی اگر فرایند بهینه‌سازی هنوز کامل نشده باشد، نسخه‌ی پی‌سی God of War اکنون بی‌شک بهترین راه برای تجربه‌ی شاهکار سونی‌ سانتا‌مونیکا است. این بازی بهترین عنوان کنسولی پورت‌شده برای پی‌سی محسوب نمی‌شود؛ اما به‌لطف بهره‌گرفتن از تنظیمات موجود، گرافیک آن درمقایسه‌با نسخه‌ی اصلی کمی بهتر شده است. علاوه‌براین، نرخ فریم بسیار بیشتر و نرخ تأخیر بسیار کمتر در اجرای فرامین، باعث شده می‌شود بازیکنان هنگام مبارزه‌ها تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشند.

تماشا در آپارات

مقاله‌های مرتبط:

  • فناوری AMD FidelityFx Super Resulution چیست و چگونه از آن استفاده کنیم
  • فناوری AMD FSR 2.0 حتی در استیم دک نیز وضوح اجرایی بازی‌ها را ارتقا می‌دهد

نسخه‌ی پورت‌شده‌ی God of War برای پی‌سی غنی‌ترین نمونه‌ با پشتیبانی از فناوری AMD FSR و انویدیا DLSS و انویدیا Reflex است که تا امروز ارائه شده است. با‌‌‌توجه‌‌‌به اینکه God of War Ragnarök اواخر سال جاری برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد، گیمرهایی که هنوز با قسمت‌های اول ماجراهای کریتوس و آترئوس آشنا نیستند، قطعاً باید از این فرصت استفاده کنند. بازی God of War هم‌اکنون برای برای رایانه‌های شخص و پلی‌استیشن ۴ در سراسر جهان دردسترس است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا