رمز ارز

کارآفرین معروف: بیت کوین بهتر از املاک است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل سابق شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) و از بزرگترین طرفداران بیت کوین، در اظهارات جدید خود با اشاره به مشکلات مربوط به انتقال ارزش با استفاده از دارایی‌های فیزیکی – مانند طلا، سهام شرکت یا املاک و مستغلات – حمایت خود از بیت کوین را دوچندان کرده است.
سیلور با اشاره به اینکه حمل و نقل دارایی‌های سنتی مانند طلا (به مقدار زیاد) و زمین از مرزهای جغرافیایی تقریبا غیرممکن است، گفته است:

اگر ملکی در آفریقا دارید، فردی که در لندن زندگی می‌کند، آن را از شما اجاره نخواهد گرفت. اما اگر یک میلیارد دلار بیت کوین داشته باشید، می‌توانید آن را به هر کسی در سراسر دنیا قرض دهید.

سیلور همچنین با اشاره به هزینه‌های بالای نگهداری و مالیات‌های بالای مرتبط با مالکیت و به ارث بردن دارایی‌های فیزیکی در بلندمدت، تاکید کرد که چنین مشکلاتی در مورد بیت ‌کوین وجود ندارند. علاوه بر این، تنش‌های ژئوپلیتیکی در سرتاسر جهان نیز بر نوع دارایی‌هایی که می‌توان آنها را به کشورهای مختلف حمل کرد، تاثیر می‌گذارند.
سیلور می‌گوید:

بیت کوین یک دارایی است که می‌توانید آن را در قالب بخش‌های کوچک‌تر هم بخرید و هر کجا که می‌روید، آن را با خودتان حمل کنید. می‌توانید آن را به فرزندانِ فرزندان خود بدهید و بعد از ۲۵۰ سال، شاید خانواده شما هنوز آن را داشته باشند.

در پایان، این کارآفرین بار دیگر تاکید کرد که شبکه بیت کوین بیش از ۱۳ سال است که هک نشده و در حال حاضر، ایمن‌ترین شبکه در جهان است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا