بازی

بسته الحاقی داستانی بازی Dying Light 2 بازهم تاخیر خورد

بسته الحاقی داستانی بازی Dying Light 2 بازهم تاخیر خورد

استودیو تکلند (Techland) برای دومین بار تاریخ عرضه بسته الحاقی داستانی بازی دایینگ لایت ۲ (Dying Light 2 Stay Human) را عقب برده است. 

بسته الحاقی Bloody Ties قرار بود اوایل تابستان در دسترس قرار گیرد و سپس عرضه آن به اوایل مهر تاخیر خورد. اکنون استودیو اعلام کرده است که Bloody Ties تا ۱۰ ماه نوامبر (۱۹ آبان) روی پی‌سی و کنسول‌ها در دسترس بازیکنان قرار نخواهد گرفت. هدف این توسعه دهنده بهینه‌تر کردن بسته الحاقی و برطرف کردن مشکلات فنی آن است.

ما تصمیم گرفته‌ایم که لانچ Bloody Ties را تا 10 نوامبر به تعویق بیندازیم تا به تیم فرصت بیشتری برای بهینه‌تر کردن و رفع اشکالات بازی بدهیم.

بازی Dying Light 2

چند ماه از عرضه بسته الحاقی اول بازی با نام Chapter 1: In the Footsteps of the Nightrunners گذشته است. این DLC با یک سیستم رنک، چالش‌های ویژه‌ و محتوای جدید برای بازیکنان همراه بود. باید به این هم اشاره کنیم که تکلند در حال حاضر روی یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی کار می‌کند و پشتیبانی از دایینگ لایت ۲ تنها هدف آن‌ها نیست.

بازی Dying Light 2 هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. تکلند قول داده بود که تا ۵ سال از دایینگ لایت ۲ پشتیبانی کند اما بدون شک این تاخیرهای پیاپی طرفداران را خوشحال نمی‌کند.


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا