عمومی

سامسونگ تولید انبوه قطعات گلکسی زد فولد 4 را آغاز کرد

سامسونگ چند ماه دیگر گوشی‌های تاشدنی‌ ۲۰۲۲ خود را معرفی می‌کند. گلکسی زد فولد ۴ باردیگر نسخه‌ی قوی‌تر خواهد بود و علاقه‌مندان زیادی منتظرند تا ببینند سامسونگ در نسل جدید تاشدنی‌هایش چه تغییراتی ایجاد می‌کند. پیش‌ازاین اتفاق، سامسونگ باید نصب قطعات گوشی را شروع کند تا در‌نهایت به مرحله‌ی تولید انبوه برسد. به‌همین‌منظور، گزارشی جدید از سم‌موبایل نشان می‌دهد که غول فناوری کره‌ای تولید انبوه قطعات گلکسی زد فولد ۴ را آغاز کرده است.

قطعات زیادی برای تولید گلکسی زد فولد ۴ وجود دارد. مطمئناً این یکی از گوشی‌های هوشمند پیچیده‌ برای تولید است. لولا یکی از قطعات مهمی محسوب می‌شود که ساخت آن نیز دشوار است؛ زیرا قطعات متحرک زیادی دارد و باید با مشخصات دقیق ساخته شود.

  • مشخصات کامل گلکسی زد فولد ۴ فاش شد؛ Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین ارتقایافته

با اینکه این گزارش دقیقاً اشاره نمی‌کند که چه قطعاتی در مرحله‌ی تولید انبوه هستند، تمام این قطعات بسیار مهم خواهند بود. پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در آگوست ۲۰۲۲ (مرداد و شهریور ۱۴۰۱) گلکسی زد فولد ۴ رونمایی کند و احتمال عرضه‌ی آن در اواخر همان ماه یا سپتامبر در سراسر جهان وجود دارد.

زد فولد ۴، تنها گوشی تاشدنی‌ای نخواهد بود که سامسونگ در آگوست عرضه می‌کند؛ زیرا گلکسی زد فلیپ ۴ نیز هم‌زمان رونمایی خواهد شد. زمان‌‌های هیجان‌انگیزی برای طرفداران سامسونگ در پیش است؛ چراکه این شرکت سرانجام در چند ماه آینده دو گوشی تاشدنی مورد‌انتظار را رونمایی خواهد کرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا