بازی

فیلمبرداری فصل پنجم سریال Fargo پاییز امسال آغاز می‌شود

فیلمبرداری فصل پنجم سریال Fargo پاییز امسال آغاز می‌شود

خبر خوب برای طرفداران سریال فارگو (Fargo) این است که فیلمبرداری فصل پنجم و جدید این سریال پاییز امسال آغاز خواهد شد. فارگو تاکنون در ۱۵ رشته نامزد دریافت جایزه شده و توانسته جایزه گلدن گلوب بهترین مینی‌سریال را از آن خود کند.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

این سریال تحسین شده به کارگردانی نوآ هاولی ساخته شده و وارن لیتل‌فیلد نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی همکاری کرده است. سریال فارگو بر اساس فیلمی با همین عنوان ساخته شده است. این فیلم که نخستین بار در سال ۱۹۹۶ اکران شد، توسط برادران کوئن کارگردانی شده بود. هر فصل از این سریال تیم بازیگری و داستان متفاوتی دارد و در دوران و مکان‌های مختلفی روایت می‌شود. به عنوان مثال فصل چهارم در دهه ۵۰ میلادی در شهر کانزاس جریان داشت، جایی که جنگ میان گانگسترها و مافیا تمام شهر را پر کرده.

قسمت پنجم که در سال ۲۰۱۹ جریان دارد، به تجارت پیچیده آدم‌ربایی و این سوال می‌پردازد که آیا همسر شما واقعا مال خودتان است یا خیر. در فصل‌های گذشته تمام بازیگران اصلی از جمله مارتین فریمن، کریس راک، کریستن دانست و بیلی باب تورنتون در سریال حضور داشتند.

سریال فارگو

تاکنون اطلاعات زیادی از داستان فصل جدید سریال فارگو منتشر نشده و می‌دانیم سه بازیگر جدید به نام‌های جونو تمپل، جان هم و جنیفر جیسن لی به فصل پنجم اضافه شده‌اند و به ترتیب نقش های دات، روی و لورین بازی خواهند کرد. MGM (مترو گلدن مایر تلویژن) به عنوان استودیوی اصلی پروژه عمل می‌کند و سریال از شبکه FX پخش می‌شود.

هنوز تاریخ اکران فصل ۵ یا تریلری از آن منتشر نشده، اما بدون شک در آینده نزدیک اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارندانتخابی عالی برای آخر هفته‌ها
بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارند


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا