رمز ارز

از تراکنش‌های ناموفق اتریوم چه می‌دانید؟

زمان مطالعه: دقیقه

تعداد تراکنش‌های ناموفق اتریوم در ماه می به بیش از ۱٫۲ میلیون تراکنش افزایش یافت که بیش از ۲ درصد از کل تراکنش‌های ناموفق در تاریخ این شبکه است.
به گزارش Blockchair، کاوشگر داده‌های بلاکچینی، دقیقاً ۱،۲۲۸،۱۳۱ تراکنش اتریوم در بازه یکم تا ۳۱ام می ناموفق بوده است. شکست تراکنش‌ها ممکن است به دلیل خطاهای مختلفی، از جمله امضای اشتباه آن‌ها توسط فرستنده، رخ دهد. این موضوع، همچنین ممکن است به دلیل کمبود بودجه توسط فرستنده برای پرداخت کارمزد تراکنش باشد.
کارمزدهای بالا به یک مشکل دیرینه برای اتریوم تبدیل شده است، به طوری که گس فی آن در ابتدای ماه به ۴۷۴٫۵۷ gwei افزایش یافت. طبق گزارش‌ها، تمام ۱٫۲ میلیون تراکنش ناموفق در ماه می هم دارای کارمزد تراکنش غیرصفر و گس فی بوده‌اند. ۵ مورد از تراکنش‌های ناموفق در ماه می بیش از ۳ اتر، معادل حدود ۶ هزار دلار در زمان نگارش این خبر، ارزش داشته‌اند.
بوترین مدعی است که کارمزدهای تراکنش اتریوم پس از به‌روزرسانی ادغام (Merge) به میزان قابل‌توجهی کاهش خواهد یافت. در این میان، آپتیمیسم (Optimism) که یک راه‌حل لایه دوم برای سریع‌تر و ارزان‌تر کردن تراکنش‌های اتریوم است، ایردراپ توکن خود را در روز سه‌شنبه آغاز کرد.

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا