بازی

آپدیت جدید Elden Ring رهگیری پرتو را به بازی اضافه می‌کند

آپدیت جدید Elden Ring رهگیری پرتو را به بازی اضافه می‌کند

فرام سافتور به تازگی آپدیت ۱.۰۹ را برای Elden Ring منتشر کرده که پشتیبانی از ری تریسینگ را که از مدت‌ها پیش شایعه شده بود، اضافه می‌کند.

این آپدیت برای PS5 و PC در دسترس قرار گرفته، مادساز معروف، لنس مک‌دونالد تایید کرده که پشتیبانی از Ambient Occlusion و سایه‌های ری تریسینگ اضافه شده اما متاسفانه خبری از انعکاس رهگیری پرتو یا پشتیبانی از Nvidia DLSS وجود ندارد (که عملکرد را بهبود ببخشد).

مک‌دونالد همچنین هیچ پیشرفتی در زمینه سایه‌های داخلی مشاهده نکرده، اما پوشش گیاهی در دنیای باز اکنون سایه‌دار شده‌اند. در حالی که انسداد محیطی رهگیری پرتو، درخشش صخره‌ها و لبه‌های سنگ‌ها را از نزدیک حذف می‌کند، مناطق دوردست یکسان باقی می‌مانند.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

اگرچه او احساس می‌کند که این آپدیت «تفاوت بسیار کمی» را ارائه می‌دهد، اما طبق گزارش‌ها در زمینه عملکرد «یک افت شدید» برای کارت‌های گرافیک همچون GeForce 2070 Super وارد شده است. نحوه عملکرد آن در پلی استیشن ۵ هنوز گزارش نشده است.

با در دسترس قرار گرفتن پچ نوت ۱.۰۹ مشخص شد که برای استفاده از ری تریسینگ بازیکنان به GeForce RTX 3060 Ti (۸ گیگابایت) یا Radeon RX 6700 XT (۱۲ گیگابایت) با ۱۶ گیگابایت رم، سی‌پی‌یو Core i5-10600K اینتل یا AMD Ryzen 5 3600XT احتیاج دارند. این مشخصات امکان بهره بردن از حالت ضعیف ری تریسینگ با کیفیت پایین و وضوح 1080p را فراهم می‌کند.

سیستم پیشنهادی شامل ویندوز ۱۱، سی‌پی‌یو Core i7-10700K یا Ryzen 7 3800XT، حداقل ۱۶ گیگابایت رم و کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti (۸ گیگابایت) یا Radeon RX 6900 XT (۱۶ گیگابایت) است. این سیستم امکان استفاده از رهگیری پرتو با کیفیت بالا و وضوح 1080p را تضمین می‌کند. البته بدون آزمایش گسترده، سخت است که بگوییم عملکرد چقدر بهینه‌شده خواهد بود، حتی در شرایط پیشنهادی.

الزامات حداقل پیشنهادی
سی‌پی‌یو Intel Core i5-10600K or AMD Ryzen 5 3600XT Intel Core i7-10700K or AMD Ryzen 7 3800XT
رم 16GB RAM 16GB RAM
کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti, 8 GB or AMD Radeon RX 6700 XT, 12 GB NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti, 8 GB or AMD Radeon RX 6900 XT, 16 GB
سیستم عامل Windows 10 Windows 11
تنظیمات توصیه شده 1080p – Low quality – Low Ray Tracing 1080p – High quality – High Ray Tracing

Elden Ring برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در دسترس قرار دارد. بسته الحاقی بازی به نام Shadow of the Erdtree در حال توسعه است و شایعه شده که پس از Armored Core 6: Fires of Rubicon (که احتمالا سپتامبر/اکتبر امسال از راه می‌رسد) عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا