بازی

لانچ تریلر بازی The Last of Us Part I منتشر شد [تماشا کنید]

فاصله کمی تا انتشار ریمیک قسمت اول لست آو آس (با نام جدید The Last of Us Part I) برای پلی استیشن ۵ باقی مانده و به همین مناسبت، کانال رسمی پلی استیشن در یوتیوب لانچ تریلر بازی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

مطلب پیشنهادی:در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان
در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان

همان‌طور که در جریان هستید، The Last of Us Part I روز ۱۱ شهریور ماه برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و سپس در تاریخی نامعلوم، در اختیار کاربران پی‌سی نیز قرار خواهد گرفت. لست آو آس بدون شک یکی از برترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن است که نخستین بار به صورت انحصاری برای PS3 عرضه گردید و حالا بعد از حدود یک دهه، پی‌سی بازان هم می‌توانند آن را تجربه کنند؛ البته به شکل مدرن‌تر و ارتقا یافته.

طبق اطلاعات قبلی، ریمیک The Last of Us به صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و علاوه بر گرافیک چشمگیر و به‌روزرسانی مکانیک‌ها (همگام با Part 2)، ناتی داگ هوش مصنوعی شخصیت همراه شما و دشمنان را نیز مقدار قابل توجهی ارتقا داده است. انتقال کاتسین‌ به گیم‌پلی یکپارچه بوده و انیمیشن‌ حرکت شخصیت‌ها روان‌تر و واقع‌گرایانه‌تر شده‌اند.

چند روز پیش تروفی‌ها و اسکین کاراکتر الی در نسخه ریمیک هم لو رفت. در نهایت، اگر به آشنایی بیشتر با این بازی علاقه دارید، می‌توانید مقاله «هر آنچه که باید از The Last of Us Part 1 بدانید» را در lastech بخوانید.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Usشکست و جبران
تحلیل شخصیت جوئل – سری بازی‌های The Last of Us


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا