بازی

در به‌روزرسانی جدید Microsoft Flight Simulator به ایتالیا سفر کنید

در به‌روزرسانی جدید Microsoft Flight Simulator به ایتالیا سفر کنید

Microsoft Flight Simulator در آخرین به‌روزرسانی خود روی دو منطقه تمرکز کرده است: ایتالیا (نوت ویراستار: سر زدن به پدرام بهادری را فراموش نکنید!) و کشور جزیره‌ای مالت. اکنون بازیکنان می‌توانند این دو کشور و مناطقی که داخل آن‌ها هستند را با جزئیات بیشتری مشاهده کنند.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایایی دارد؟رم DDR4 بخریم یا منتظر DDR5 بمانیم؟
رم DDR5 چیست و چه مزایایی دارد؟

این پچ که نهمین به‌روزرسانی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت به حساب می‌آید، هم‌اکنون منتشر شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. توسعه دهندگان مجموعه کاملی از بهبودهای گرافیکی را به بیش از ۲۰ شهر از جمله رم، ناپل، ونیز و میلان و همچنین واتیکان اضافه کردند.

این به‌روزرسانی همچنین با چهار فرودگاه پرجزئیات همراه شده است: فرودگاه پالرمو (LICJ) در سیسیل، فرودگاه سوندریو (LILO) در جنوب تیرول، فرودگاه مارینا دی کامپو (LIRJ) در جزیره البا و در نهایت فرودگاه بولانزو (LIPB) در تیرول جنوبی.

جزئیات بیش از ۱۰۰ فرودگاه دیگر نیز در به‌روزرسانی جدید Microsoft Flight Simulator بهبود یافته است. کشور ایتالیا مملو از مکان‌های دیدنی تاریخی است، به همین خاطر این به‌روزرسانی ۱۰۵ نقطه قابل توجه را در سراسر ایتالیا و مالت به نمایش خواهد گذاشت.

Microsoft Flight Simulator

هشتمین به‌روزرسانی جهانی Microsoft Flight Simulator روی اسپانیا، پرتغال، جبل‌الطارق و آندورا تمرکز کرده بود. این به‌روزرسانی که در اواخر ماه مارس منتشر شد شامل انواع بهبودهای جغرافیایی جدید با وضوح بالا، از جمله داده‌های ارتفاعی، فتوگرامتری و تصاویر هوایی بود. همچنین چهار فرودگاه، ۹۹ مکان جذاب (Point of Interest) و ۱۳ فعالیت جدید را اضافه کرد: چهار پرواز بر فراز بوته‌ها، چهار پرواز اکتشافی و پنج چالش فرود هواپیما.

برای باز کردن قفل محتوای جدید تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید به‌روزترین نسخه بازی را دارید؛ سپس آپدیت جهانی شماره ۹ را دانلود کنید و آماده گشت و گذار در ایتالیا شوید.

ایکس باکس هفته گذشته اعلام کرد که بسته الحاقی رایگان Top Gun در روز ۲۵ می (۴ خرداد) برای شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


تماشا کنید: جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا