بازی

یوبیسافت: رتبه‌بندی «بزرگسالان» Assassin’s Creed Mirage یک اشتباه بوده است

یوبیسافت: رتبه‌بندی «بزرگسالان» Assassin’s Creed Mirage یک اشتباه بوده است

پس از معرفی بازی Assassin’s Creed Mirage در رویداد Ubisoft Forward، طرفداران متوجه شدند که صفحه آن در Xbox.com، رتبه‌بندی «فقط بزرگسالان« (AO) را برای بازی درج کرده است.

حالا سخنگوی یوبیسافت تایید کرد که این یک اشتباه بوده و ظاهرا هنوز تصمیم نهایی برای رتبه‌بندی درجه‌سنی بازی گرفته نشده است. زمانی که این موضوع به‌طور رسمی اعلام شود، صفحات محصول بازی Assassin’s Creed Mirage به‌روزرسانی خواهند شد.

سخنگوی یوبیسافت به Eurogamer گفت:

پس از معرفی Assassin’s Creed Mirage، برخی از صفحات فروشگاه‌ها به اشتباه بازی را با رتبه Adults Only ESRB برای پیش‌سفارش نمایش دادند. در حالی که Mirage هنوز در انتظار دریافت رتبه‌بندی مناسب خود است، یوبیسافت می‌خواهد به بازیکنان این اطمینان را بدهد که هیچ شرط بندی یا لوت باکس واقعی در بازی وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی

Assassin’s Creed Mirage

AO بالاترین رتبه ESRB آمریکای شمالی محسوب می‌شود و بسیار کم پیش خواهد آمد که بازی با این رتبه منتشر شود. صفحه Mirage در Xbox.com که همچنان در دسترس است، می‌گوید که این بازی داری «خشونت شدید، خون و خون‌ریزی، درون مایه جنسی، برهنگی جزئی و قمار واقعی» به همراه خریدهای درون بازی خواهد بود.

هنوز هیچ صفحه‌ای برای Mirage در پایگاه داده آنلاین ESRB ایجاد نشده که این موضوع منطقی است، زیرا تا انتشار آن در سال ۲۰۲۳ هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

البته خود رویداد زنده Ubisoft Forward نیز با رتبه AO آغاز شد که البته نمی‌توان گفت این موضوع به‌طور خاص به Mirage مربوط می‌شود.

در Assassin’s Creed Mirage که وقایع آن ۲۰ سال پیش از Valhalla رخ می‌دهد، شاهد یک دزد خیابانی به نام «بسیم» در قرن نهم بغداد خواهیم بود که توسط شخصیت دیگری به نام «روشن» (با صداپیشگی شهره آغداشلو) به یک اساسین تبدیل می‌شود.

Assassin’s Creed Mirage قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی‌سی، استیدیا و آمازون لونا منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا