بازی

پچ جدید Forspoken باعث بهبود عملکرد بازی خواهد شد

پچ جدید Forspoken باعث بهبود عملکرد بازی خواهد شد

سال میلادی ۲۰۲۳ با شور و هیجان زیادی آغاز شد و تعدادی از عناوین مهم جدید با تحسین منتقدان روبه‌رو شدند، اما یکی از آن‌ها با واکنش منفی همگان روبه‌رو شد. بازی Forspoken در بهترین حالت، نقدهای ضد و نقیضی دریافت کرد و به دلایل متعددی در رابطه با سبک جهان باز، داستان و مسائل فنی مورد انتقاد قرار گرفت.

با این حال به نظر می‌رسد استودیو Luminous Productions به دنبال رفع بسیاری از مشکلات بازی است. توسعه‌دهنده اخیراً در توییتر تایید کرده که در حال کار بر روی یک پچ جدید برای Forspoken است که بهبودهایی را در «عملکرد، گرافیک، قابلیت بازی کردن و به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات کلی در محتوای بازی» به همراه خواهد داشت.

Forspoken

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

در همین حال، استودیو Luminous Productions همچنین اعلام کرده که خود را متعهد به کار روی بازی برای رسیدگی به انتقادات و مشکلات می‌داند. سازندگان در پیام توییتری اعلام کردند که می‌خواهند Forspoken را به لذت‌بخش‌ترین تجربه ممکن تبدیل کنند و در اسرع وقت درباره زمان عرضه پچ بعدی، اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

این بازی داستان فری هالند (Frey Holland) را روایت می‌کند که طی حادثه‌ای، از اقامتگاهش در نیویورک به سرزمین جادویی اثیا (Athia) راه پیدا می‌کند و در این بین به دنبال راهی برای بازگشت به خانه می‌گردد.

از ویژگی‌هایی که این اثر را برجسته می‌کند، متکی بودن مبارزات آن به جادوهای مختلف و سیستم جابه‌جایی شخصیت اصلی از طریق حرکات سریع و پلتفرمینگ است.

بازی Forspoken هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد و قرار است تابستان سال آینده یک بسته الحاقی تحت عنوان In Tanta We Trust دریافت کند.

این بازی به مدت ۲ سال در انحصار کنسول سونی قرار خواهد داشت و احتمالاً بعد از اتمام این زمان برای کنسول‌های مایکروسافت نیز منتشر شود گرچه همچین چیزی به طور رسمی تایید نشده است.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

Cities: Skylines و Atomic Heart در فوریه به گیم پس خواهند آمد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا