بازی

Armored Core 6: Fires of Rubicon نوید یک چالش سخت را به طرفداران می‌دهد

Armored Core 6: Fires of Rubicon نوید یک چالش سخت را به طرفداران می‌دهد

در حالی که بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از شرکت FromSoftware یک بازی سولزلایک نخواهد بود، اما همچنان باید دارای برند تثبیت شده استودیو با سطح دشواری بالایی خواهد بود که طرفداران انتظارش را دارند.

با موفقیت باورنکردنی که فرام سافتور در بازی‌های Dark Souls و Elden Ring کسب کرده، می‌توان تصور کرد که همچنان در سبک محبوبی که خلق کردند، باقی بمانند، اما Armored Core 6 چیزی بسیار متفاوت از عناوین اخیر این استودیو خواهد بود.

قسمت ششم سری تحت عنوان Fires of Rubicon در مراسم The Game Awards 2022 با یک تریلر سینمایی چشمگیر معرفی شد که مضامین و محیط بازی را مشخص کرد. از زمان معرفی اولیه جزئیات چندانی منتشر نشده، اما اکنون یاسونوری اوگورا، تهیه‌کننده بازی، اطلاعات بیشتری در مورد عنوان اکشن مکا ارائه داده است.

مطلب پیشنهادی:اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیروردپای اساطیر ژاپنی در داستان گرگ تنهای سکیرو
اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیرو

اوگورا در سخنرانی خود در نمایشگاه بازی تایپه قول داد که Armored Core 6 یک «چالش سخت» خواهد بود و آن را در راستای سایر بازی‌های فرام سافتور نگه می‌دارد. در حالی که بازی‌هایی مانند دارک سولز و الدن رینگ به بازیکنان اجازه می‌دادند تا کارها را کمی آسان‌تر کنند، اما Armored Core 6 بیشتر در مورد شخصی‌سازی مکاها برای بازیکنان است تا از دشمنان خود دفاع کنند.

اوگورا همچنین به مشارکت هیدتاکا میازاکی در ساخت قسمت ششم اشاره کرد. میازاکی در چندین بازی FromSoftware از جمله Elden Ring به عنوان کارگردان ایفای نقش کرده و بنابراین ممکن است برخی از طرفداران تمایل داشته باشند که او کنترل کامل Armored Core 6 را نیز در دست بگیرد.

Armored Core 6

در حالی که میازاکی بازی جدید را کارگردانی نمی‌کند، طبق گفته اوگورا، او هنوز نقش مهمی در طراحی نقشه، مبارزات و «سایر عناصر اصلی» بازی داشته است. میازاکی قبل از اینکه بازی به ماسارو یامامورا واگذار شود، به عنوان «مدیر بازی اولیه» خدمت می‌کرده است.

در این بین، برخی از طرفداران فرام سافتور ممکن است تعجب کنند که میازاکی دقیقاً روی چه چیزی کار می‌کند، زیرا توسعه Armored Core 6 توسط یامامورا هدایت می‌شود. پروژه بعدی میازاکی در حال حاضر یک رمز و راز است، اگرچه او در حین دریافت بهترین بازی سال اشاره کرد که بسته الحاقی Elden Ring ممکن است در راه باشد.

Armored Core 6: Fires of Rubicon برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن در دست ساخت است و تاریخ انتشار آن برای سال میلادی ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. بنابراین طرفداران باید انتظار داشته باشند که اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در ماه‌های آتی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مبارزات بازی Dragon Age 4 شبیه فاینال فانتزی ۱۵ است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا