بازی

کراس‌اوور پابجی موبایل با سریال The Boys در راه است

کراس‌اوور پابجی موبایل با سریال The Boys در راه است

بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) همچنان به روند همکاری‌های جالب خود ادامه می‌دهد و در جدیدترین کراس‌اوور، قصد دارد شخصیت‌ها و محتوای سریال The Boys را به بازی بیاورد.

با توجه به اینکه فصل سوم سریال ابرقهرمانی خشن سرویس آمازون از روز جمعه همین هفته آغاز می‌شود، این همکاری زودتر از آخرین کراس‌اوور با Neon Genesis Evangelion، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تیراندازی حرفه‌ای در PUBG New Stateچند گلوله می‌خواهی که بمیری؟!
راهنمای تیراندازی حرفه‌ای در PUBG New State

همراه با آیتم‌ها و لباس‌های جدید با مضمون سریال The Boys که به بازی می‌آیند، رویداد جدیدی به نام Supe Spree از روز ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) آغاز می‌شود. در Supe Spree، بازیکنان به شخصیت بیلی بوچر می‌پیوندند و به بررسی یک سری قتل‌های وحشتناک کمک می‌کنند.

کراس اوور پابجی موبایل و The Boys

ظاهرا بازیکنان باید شواهدی را جمع‌آوری کنند تا مقصر اصلی پیدا شود (هشدار اسپویل: احتمالا همان مردی است که در تصویر بالا مشاهده می‌شود) و در نهایت قفل لباس بیلی بوچر را باز کنند. جزئیات این رویداد در بیانیه مطبوعاتی PUBG به شرح زیر است:

یک سری قتل‌های هولناک و مرموز به طور ناگهانی گریبان شهر نیویورک را می‌گیرد. اجساد مثله شده دلالان وال استریت و مشتریان‌شان در سراسر شهر ظاهر می‌شوند. پلیس هیچ سرنخی ندارد و مسئولان شهر خواستار پاسخ هستند.

برای تکمیل هر چالش، بازیکنان باید با شخصیت‌های The Boys یا با دوستان خود در بازی همکاری کنند تا حقیقت برملا شود. بازیکنان شواهد جمع‌آوری می‌کنند، قفل داستان‌ها را باز می‌کنند و در نهایت ابرقهرمان پشت این حملات شنیع را فاش می‌نمایند تا لباس بیلی بوچر را به دست آورند.

کراس اوور پابجی موبایل و The Boys

سریال The Boys از روی کامیک بوک‌هایی نوشته گرت انیس و دریک رابرتسون اقتباس شده و داستان آن درباره گروهی از ضدقهرمانان است که تلاش دارند ابرقهرمانان فاسد را از بین ببرند. البته این گروه خبیث تنها نیست و یک کمپانی بزرگ به نام Vought International پشت آن‌ها قرار دارد. در فصل سوم شاهد بازگشت کارل اربن، جک کواید، آنتونی استار، ارین موریارتی، چیس کرافورد و کارن فوکوهارا خواهیم بود.

در پایان باید اشاره کرد که چالش‌های هفتگی با موضوع سریال They Boys نیز تا ۳ جولای (۱۲ تیر) بخشی از بازی پابجی موبایل خواهند بود.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟اپل، سونی، مایکروسافت؛ برنده کدام است؟
آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟


دراما و حواشی پاپی پلی‌تایم – چرا یوتیوبرها بازی رو تحریم کردن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا