بازی

Wolfenstein: The New Order تا هفته آینده در فروشگاه اپیک رایگان است

Wolfenstein: The New Order تا هفته آینده در فروشگاه اپیک رایگان است

بازی Wolfenstein: The New Order تا ۹ ژوئن یا ۱۹ خرداد و ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران در استور اپیک گیمز رایگان است.

با این وجود، The New Order سومین بازی بزرگی است که در طول جشنواره Mega Sale اپیک به صورت رایگان ارائه می‌شود. هفته گذشته BioShock: The Collection رایگان شده بود و دو هفته قبل Borderlands 3 به عنوان بازی رایگان اپیک معرفی شد.

نکته مهم اینکه هنگامی که بازی Wolfenstein را به لیست بازی‌های خود در اپیک اضافه کنید، برای همیشه به آن دسترسی خواهید داشت. همچنین پس از آن، بازی بزرگ دیگری به صورت رایگان ارائه می‌شود.

اپیک گیمز

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟

تمام سه بازی که تاکنون در اپیک رایگان شده‌اند، شوتر اول شخص بوده‌اند و همچنین امتیازات بالایی را کسب کرده‌اند. هرچند Wolfenstein: The New Order یک بازی AAA جدید محسوب نمی‌شود (بازی سال ۲۰۱۴ منتشر شده) اما همچنان از نظر داستانی، یکی از بهترین بازی‌های شوتر دهه گذشته است.

Wolfenstein: The New Order داستان دنیایی را روایت می‌کند که در آن، آلمان نازی پیروز جنگ جهانی دوم بوده است. B.J. Blazkowicz کاپیتان نیروهای ویژه ایالات متحده در این بازی به همراه تیم خود، در کمپین داستانی با ۱۶ ماموریت مختلف، باید نازی‌ها را از بین ببرند.

در مجموع، The New Order دارای شخصیت‌های به‌یاد‌ماندنی، بازی با سلاح بسیار خوب، بخش‌های مخفی‌کاری جالب و طراحی مراحل فوق‌العاده‌ای است که هم اکنون می‌توانید آن را به صورت کاملا رایگان از استور اپیک گیمز دریافت کنید.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا