بازی

Gungrave Gore در زمان انتشار برای سرویس گیم پس نیز عرضه می‌شود

Gungrave Gore در زمان انتشار برای سرویس گیم پس نیز عرضه می‌شود

به طور رسمی اعلام شد بازی اکشن Gungrave Gore ساخته کشور کره جنوبی در همان روز اول انتشار برای سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس نیز عرضه می‌شود.

بابی جونگ وو پارک، مدیر توسعه تجاری استودیو Studio Iggymob مستقر در سئول کره جنوبی این خبر را در پست جدید Xbox Wire تایید کرد.

ما خوشحالیم که اعلام کنیم که بازیکنان ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس می‌توانند در همان روز اول انتشار، تفنگدار ضدقهرمان افسانه‌ای در بازی Gungrave Gore را در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ (۱ آذر) با سرویس Xbox Game Pass (کنسول، پی‌سی، ابری) تجربه کنند.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم

ناشر این اثر یعنی Prime Matter در همان تاریخ بازی را برای پلی استیشن ۴ و ۵ و همچنین پی‌سی از طریق استیم منتشر خواهد کرد.

برنامه‌های عرضه Gungrave Gore در گیم پس اولین بار هفته گذشته پس از آن که مایکروسافت در ایمیلی که جزئیات بازی‌های آینده سرویس اشتراکی خود را ذکر کرده بود، آشکار شد.

این بازی دنباله Gungrave و Gungrave: Overdose به حساب می‌رود که به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۰۴ برای کنسول پلی استیشن ۲ منتشر شده بود.

این سری اکشن سوم شخص، داستان یک تفنگدار ضدقهرمان به نام Beyond the Grave را دنبال می‌کند. در قسمت سوم، او باید جهان را از شر ماده مخدر SEED خلاص کند و قبیله Raven، تامین‌کنندگان آن را شکست دهد.

Gungrave Gore

Gungrave Gore جدیدترین نمونه از یک بازی چند فرمتی است که در روز عرضه به ایکس باکس گیم پس می‌آید. در گیمزکام ماه گذشته فاش شد که Lies of P الهام گرفته از داستان پینوکیو نیز در روز انتشار برای سرویس اشتراکی عرضه خواهد شد.

مایکروسافت اخیرا عناوینی را که برای کنسول، رایانه شخصی و کلاود گیمینگ سرویس گیم پس قرار می‌گیرند را معرفی کرد. مجموعه بازی‌های جدید برای نیمه اول سپتامبر شامل Disney Dreamlight Valley، You Suck at Parking و Metal: Hellsinger است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا