بازی

کمپین کوآپ Halo Infinite دوباره به تعویق افتاد؟

کمپین کوآپ Halo Infinite دوباره به تعویق افتاد؟

مد کوآپ کمپین داستانی Halo Infinite که طرفداران مدت‌هاست انتظارش را می‌کشند، ممکن است بار دیگر به تعویق افتاده باشد. این در حالی است که در به‌روزرسانی پیشرفت توسعه در فروردین، استودیو ۳۴۳ اعلام کرده بود آن را«اواخر ماه آگوست» منتشر خواهد کرد.

با اتمام ماه آگوست، برایان جرارد، مدیر انجمن استودیو، به توییت یکی از طرفداران مبنی بر احتمال تاخیر دوباره کمپین کوآپ، اینگونه پاسخ داد:

«اهداف زمانی» که برای انتشار اعلام می‌کنیم، قدمی در جهت حل مشکل و همینطور در معرض تغییر هستند. فردا یک به‌روز‌رسانی از نقشه راه خواهیم داشت که چه انتظاری از ماه‌های آتی اینفینیت داشته باشید.

Halo Infinite

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

استودیو ۳۴۳ تابستان سال گذشته اعلام کرد که هنگام انتشار بازی در آذر ماه، مدهای کوآپ و فورج Halo Infinite در دسترس نخواهند بود. بلکه برنامه‌ریزی کردند کوآپ همزمان با فصل دوم و فورج با فصل سوم عرضه شود.

تاخیر بیشتر زمانی رخ داد که سازندگان فصل اول هیلو اینفینیت را تمدید کردند، فصلی که در ابتدا قرار بود اردیبهشت ماه به پایان برسد.

343Industries اولین نگاه به کمپین کوآپ Halo Infinite و همچنین سیستم بازپخش ماموریت را در یک ویدیوی پیش‌نمایش یک ساعته در ماه جولای، قبل از شروع آزمایش عمومی ویژگی‌های جدید، منتشر کرد.

باید اشاره کرد که بخش کوآپ، حتی پس از خروج از حالت بتا، مچ‌میکینگ آنلاین نخواهد داشت. چندی پیش یکی از نمایندگان ایکس باکس در بیانیه‌ای این موضوع را تأیید کرد.

مچ‌میکینگ آنلاین در کوآپ نهایی در دسترس نخواهد بود. ما شما را تشویق می‌کنیم که به استفاده از Halo LFG (جستجوی گروه هیلو) و ویژگی جدید تماس صوتی دیسکورد در ایکس‌ باکس ادامه دهید تا در حین فاز بتا، بازیکنان دیگر را پیدا کنید که پارتی تشکیل بدهید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا