رمز ارز

آغاز شمارش معکوس برای راه‌اندازی بلاکچین شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برخی از اینفلوئنسرهای برجسته شیبا اینو، از لوگوی رسمی بلاکچین لایه 2 این پروژه یعنی شیباریوم (Shibarium) پیش از راه‌اندازی آن، رونمایی کرده‌اند. SHIB Knight، اینفلوئنسر معروف شیبا اینو، دیروز در توییتر پستی را منتشر کرد و لوگوی “تأییدشده” شیباریوم را با سایر اعضای ارتش شیبا به اشتراک گذاشت. چند دقیقه بعد، Lucie، یکی دیگر از اینفلوئنسرهای شیبا اینو نیز همین تصویر را به اشتراک گذاشت و آن را لوگوی تأییدشده شیباریوم معرفی کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

شایان ذکر است که شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو هم با استفاده از این تصویر به عنوان عکس کاور پروفایل خود در توییتر، آن را به عنوان لوگوی رسمی شیباریوم تأیید کرد. در حالی که تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط اینفلوئنسرها فقط لوگو را نشان می دادند، تصویری که به عنوان عکس کاور پروفایل توییتر کوساما استفاده شده، هم لوگو و هم کتیبه “شیباریوم” را در کنار خود دارد.

آغاز شمارش معکوس برای راه‌اندازی بلاکچین شیبا!

در تلاش برای توضیح ایده پشت لوگو، Scorchia، یکی از اینفلوئنسرهای برجسته شیبا اینو، گفت:

لوگوی جدید شیباریوم نشان‌دهنده چگونگی رشد جامعه SHIB از طریق ارتباطات است.

شایان ذکر است که شیباریوم یکی از پروژه‌های مورد انتظار در جامعه شیبا اینو است. در حالی که جامعه مشتاق است بداند این بلاکچین لایه 2 چه زمانی راه‌اندازی می‌شود، تیم سازنده این پروژه از دادن تاریخ مشخص خودداری کرده است.
البته، کوساما فاش کرده که این شبکه قبل از ماه می راه‌اندازی خواهد شد. کوساما همچنین اعلام کرده که تا زمانی که Kaal Dhairya، یکی از توسعه‌دهندگان شیبا اینو، سوگواری پدر مرحومش را تمام نکند، نسخه بتای شیباریوم را منتشر نخواهد کرد.
بنابراین، انتظار می‌رود که شیباریوم به زودی به سایر بلاکچین‌های لایه 2 در شبکه اتریوم، از جمله Optimism بپیوندد. این شبکه قرار است مشکلات مربوط به شبکه اتریوم مانند هزینه، مقیاس پذیری و سرعت را حل کند.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا