رمز ارز

راه‌حل لایه دوم اتریوم در شروع کار شکست خورد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم به نام Optimism پس از راه‌اندازی ایردراپ خود در چهارشنبه گذشته با کندی شدید مواجه شد. کاربرانی که در حال رقابت برای جمع‌آوری توکن‌های رایگان بودند، با حجم زیادی از تراکنش‌های ناموفق و همراه با تأخیر مواجه شدند.
طبق داده‌های Optimism Status، شبکه اصلی برای مدت سه ساعت و نیم عملکرد ضعیفی از خود نشان داد که سبب شد تیم Optimism دست به افزایش ظرفیت شبکه بزند. این تیم، گفته است که به‌طور موقت، آرشیو گره‌ها را تا زمان کاهش بار شبکه، محدود می‌کند.
همان‌طور که از ماه آوریل اعلام شده بود Optimism توکن مدیریتی جدید خود به نام OP را در چند مرحله و هم‌زمان با راه‌اندازی یک سازمان DAO به نام The Optimism Collective منتشر می‌کند. در این ایردراپ، حدود ۲۵۰ هزار آدرس می‌توانند شرکت کنند.
تیم Optimism در توییتر خود گفته که درس‌های لازم را از این تجربه گرفته و آن‌ها را در دور دوم ایردراپ در هفته آینده به کار خواهد بست.
توکن OP در چندین صرافی ازجمله coinbase، Gate.io، Bybit، OKX، MEXC Global و Uniswap در دسترس خواهد بود.
به نظر می‌رسد وجود مشکل در یکی از نرم‌افزارهای optimism‌ به نام RPC که وظیفه تعامل برنامه‌هایی مانند Metamask و Uniswap را با optimism و اتریوم برعهده دارد، دلیل اصلی بروز این مشکلات بوده است.
طبق گزارش coingecko قیمت OP با ۱٫۴۳ دلار باز شد، به ۲٫۱ دلار افزایش یافت و مجددا تا ۱٫۹۲ دلار کاهش پیدا کرد. حجم معاملات این ارز در زمان نگارش این خبر، به ۱۶۹ میلیون دلار رسیده است.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا