بازی

تغییرات بردلی کوپر در فیلم Maestro باورنکردنی است

تغییرات بردلی کوپر در فیلم Maestro باورنکردنی است

یکی از فیلم‌های جدید و مورد انتظار نتفلیکس یعنی Maestro با بردلی کوپر (Bradley Cooper) است که روی زندگی لئونارد برنشتاین (Leonard Bernstein)، رهبر ارکستر، آهنگساز، پیانیست، مربی موسیقی و نویسنده آمریکایی، تمرکز دارد. 

مطلب پیشنهادی:ده فیلم اکشن که زنان را در نقش اصلی قرار می‌دهند
ده فیلم اکشن که زنان را در نقش اصلی قرار می‌دهند

این فیلم داستان ازدواج و زندگی لئونارد برنشتاین با فلیسیا مونته‌آلگره (Felicia Montealegre) را روایت می‌کند. نتفلیکس تصاویری از ست فیلم‌برداری Maestro منتشر کرده که بردلی کوپر را با ظاهر کاملا متفاوتی نشان می‌دهد. فیلم‌برداری این پروژه از یک ماه پیش آغاز شده و خود بردلی کوپر کارگردانی آن را برعهده دارد. آخرین بار کوپر در سال ۲۰۱۸ فیلم A Star Is Born با بازی لیدی گاگا را کارگردانی کرده بود. 

کوپر نقش‌آفرینی شخصیت فلیسیا مونته‌آلگره را برعهده کری مولیگان (Carey Mulligan) قرار داده است. مولیگان بازیگری برتانیایی است که از دیگر آثار او می‌توان به Promising Young Woman و The Great Gatsby اشاره کرد. انتظار می‌رود که Maestro در سال آینده برای تماشا از نتفلیکس پخش شود. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زیر مشاهده کنید:

همانطور که اشاره کردیم لئونارد برنشتاین رهبر ارکستر، آهنگساز، پیانیست، مربی موسیقی و نویسنده‌ای بسیار سرشناسی است که در سال ۱۹۱۸ به دنیا آمد و در سال ۱۹۹۰ از دنیا رفت. از آثار مشهور او می‌توان به West Side Story اشاره کرد و به تازگی بازسازی آن به کارگردانی استیون اسپیلبرگ نیز وارد سینماها شده است. Maestro دومین فیلمی است که بردلی کوپر کارگردانی می‌کند و انتظارات از او بالا است. 

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


دراما و حواشی پاپی پلی‌تایم – چرا یوتیوبرها بازی رو تحریم کردن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا