بازی

نقشه دوم بازی Warzone 2 در دست ساخت قرار دارد

نقشه دوم بازی Warzone 2 در دست ساخت قرار دارد

اکتیویژن پیش از اعلام کرده بود که دنباله‌ای برای Call of Duty: Warzone در دست ساخت است و در حالی که تاکنون جزئیات کمی از آن منتشر شده، یکی از افشاگران اعلام کرده که نقشه کوچک‌تر و ثانویه وارزون 2 (Warzone 2) در دست ساخت است.

تام هندرسون، روزنامه‌نگار و افشاگر معروف صنعت بازی، پیش از این نیز اطلاعاتی در رابطه با بازی وارزون ۲ منتشر کرده بود که شامل تصویر نقشه اصلی بازی و مکانیزم شنا کردن می‌شد و اکنون از احتمال وجود یک نقشه ثانویه خبر داده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲معرفی ۵ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲

این اطلاعات ظاهرا از طرف یکی از منابع هندرسون به بیرون درز کرده که نسخه تست بازی وارزون 2 را تجربه کرده است. به گفته این منبع، نقشه دوم در منوی بازی قابل مشاهده بود، اما در حین تست قابلیت دسترسی به آن وجود نداشت. هندرسون می‌گوید:

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد نقشه دوم در دسترس نیست، اما گفته شده که می‌تواند از نظر ابعاد و اندازه، شبیه به جزیره Rebirth از بازی اصلی باشد.

بازی وارزون 2

نقشه دوم با توجه به موفقیت نقشه فعلی Rebirth Island که به عنوان یک تجربه کوچک‌تر و جمع و جورتر از نقشه اصلی بازی عمل می‌کند، اتفاق غافلگیرکننده و بزرگی نخواهد بود. با این حال، بازیکنان نباید انتظار حضور هر دو نقشه را هنگام انتشار قسمت دوم بتل رویال محبوب اکتیویژن داشته باشند. منبع هندرسون ادعا می‌کند که نقشه دوم به خوبی در حال توسعه است، اما احتمالا تا مدتی پس از عرضه ابتدایی Warzone 2 منتشر نخواهد شد.

انتظار می‌رود که Call of Duty: Warzone 2 در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، یعنی پس از انتشار Modern Warfare 2 در روز ۲۸ اکتبر (۶ آبان). همچنین باید اشاره کرد که با ادامه مشارکت اکتیویژن و سونی، کاربران پلی‌ استیشن اولین بازیکنانی خواهند بود که نسخه بتای بازی Modern Warfare 2 را تجربه خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!


دراما و حواشی پاپی پلی‌تایم – چرا یوتیوبرها بازی رو تحریم کردن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا