بازی

بازی Death Stranding 2 به‌زودی رسما معرفی می‌شود؟

بازی Death Stranding 2 به‌زودی رسما معرفی می‌شود؟

دو هفته پیش نورمن ریدس بازیگر شخصیت سم پورتر بریجز طی مصاحبه‌ای فاش کرد بازی بازی Death Stranding 2 (دث استرندینگ ۲) در دست ساخت قرار دارد. اکنون تصویری که به تازگی از هیدئو کوجیما در کنار جف کیلی منتشر شده، نشان می‌دهد که احتمالا معرفی رسمی دنباله در Summer Game Fest رخ خواهد داد.

مطلب پیشنهادی:نسخه دایرکتور کات بازی Death Stranding برای پلی استیشن 5 معرفی شدهمکاری سونی و کوجیما ادامه دارد
نسخه دایرکتور کات بازی Death Stranding برای پلی استیشن 5 معرفی شد

روز ۱۷ می، نورمن ریدس که در بازی Death Stranding نقش اصلی را ایفا می‌کند، در مصاحبه خود با وب‌سایت Leo گفت:

ما تازه ساخت دومی را شروع کردیم. بازی [اصلی] عرضه شد، جوایز مختلف را برد و یک اتفاق بزرگ بود، به همین خاطر ما به تازگی قسمت دوم آن را آغاز کردیم.

این اولین باری نبود که ریدس اعلام کرد دنباله‌ای در دست ساخت است. او در مرداد ماه سال گذشته گفت که «در حال مذاکره» برای ساخت بازی دیگری از Death Stranding هستند. کوجیما پس از حرف‌های اخیر ریدس در توییتر به حالت شوخی به او گفت: «برو توی اتاق خصوصی خودت، دوست من».

روز گذشته تصویری توسط دستیار شخصی کوجیما به اشتراک گذاشته شد که او را در کنار یک مانیتور عریض به همراه جف کیلی در تماس تصویری Zoom نشان می‌داد.

کوجیما خالق Death Stranding

روی صفحه مانیتور می‌توانیم تاریخ روز گذشته (۳۱ می) را مشاهده کنیم اما زمانی که به پایین صفحه و به جایی که تقریبا انگشت اشاره کوجیما قرار دارد، نگاه کنیم متوجه علامت تجاری ثبت شده‌ی 2019 Sony Interactive Entertainment در کنار آن می‌شویم. بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، بنابراین کوجیما ممکن است قسمت‌هایی از بازی اصلی، بسته الحاقی احتمالی یا یک نسخه اولیه از قسمت دوم را به کیلی نشان دهد.

به‌نظر می‌رسد که اخبار بیشتری از بازی Death Stranding 2 را در جشنواره سامر گیم فست که ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) آغاز می‌شود، به دستمان خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


دراما و حواشی پاپی پلی‌تایم – چرا یوتیوبرها بازی رو تحریم کردن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا