بازی

HBO تصاویری از قسمت دوم سریال The Last of Us منتشر کرد

HBO تصاویری از قسمت دوم سریال The Last of Us منتشر کرد

با نزدیک شدن به انتشار دومین اپیزود از سریال The Last of Us (د لست آو آس) شبکه HBO، اخیرا تصاویری از آن منتشر شده که به اتفاقات جدید و احتمالا دردسرهای بزرگ اشاره می‌کند. [اگر قسمت اول سریال را تماشا نکرده‌اید، از خواندن ادامه خبر خودداری کنید!]

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

در اواخر قسمت اول سریال دیدیم که جوئل (با بازی پدرو پاسکال) و تس (آنا تورو)، سعی داشتند الی را از منطقه قرنطینه خارج کنند و او را به سمت غرب آمریکا ببرند تا با اعضای گروه مارلین (مارلی دندریج) به نام Fireflies ملاقات کنند. این سه نفر در راه فرار به یکی از سربازان FEDRA برخورد کردند و پس از درگیری با او به منطقه آلوده‌‌‌ای که با علامت هشدار دهنده مشخص شده بود: «ادامه ندهید» فرار کردند. در ادامه می‌توانید تصاویری که به تازگی از فصل دوم سریال د لست آو آس منتشر شده را تماشا کنید.

این عکس‌ها، ملاقات با افراد آلوده و یک زن ناشناس (با بازی کریستین حکیم) را در جایی که به نظر می‌رسد یک آزمایشگاه است نشان می دهد و به داستان منشا عفونت کوردیسپس اشاره می‌کند. برخلاف نسخه موجود در بازی Last of Us، این قارچ زامبی‌ساز از طریق هاگ‌های موجود در هوا در سریال پخش نمی‌شود. درعوض، روش دیگری وجود دارد که هنوز فاش نشده و می‌توان در قسمت دوم به دنبال آن گشت. کریگ مازن، یکی از سازندگان و شورانر سریال The Last of Us که قسمت اول آن را نویسندگی و کارگردانی کرده بود در گفت و گو با ComicBook بیان کرد:

قطعا چیزهای بزرگی درباره اتفاقات و داستان بازی وجود دارد که ما هنوز آن را فاش نکرده‌ایم و البته، چالش‌هایی از بازی در سریال وجود داشت که باید آن را در نظر می‌گرفتیم. برای مثال، چیزهای کوچکی مانند موضوع هاگ‌ها که در بازی با آن مواجه می‌شوید و برای محافظت از خود باید ماسک بزنید. اما در دنیایی که ما خلق کردیم، اگر این هاگ‌ها در هوا باشند کاملا واضح است که به راحتی در همه‌جا پخش می‌شوند و همه باید همیشه ماسک بزنند. بنابراین ما خودمان را به چالش کشیدیم تا یک راه جالب و جدید برای شیوع قارچ‌ها پیدا کنیم و من فکر می‌کنم از این طریق بیشتر با روح و جوهره بازی ارتباط برقرار کردیم.

اپیزود دوم سریال The Last of Us که «Infected» نام دارد روز یکشنبه مصادف با ۲۲ ژانویه (یکشنبه ۲ بهمن) روی HBO و شبکه HBO Max قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا