عمومی

زمان زیادی تا رونمایی ردمی K70 اولترا و ریلمی GT 6 باقی نمانده است

زمان زیادی تا رونمایی ردمی K70 اولترا و ریلمی GT 6 باقی نمانده است

ردمی و ریلمی اخیراً دو گوشی جدید میان‌رده را در چین عرضه کرده‌اند. ردمی توربو ۳ با پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ و ریلمی جی‌تی نئو ۶ اس‌ای با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ با هم رقابت می‌کنند. این دو شرکت به‌زودی دو گوشی میان‌رده‌ی دیگر را برای رقابت در چین رونمایی خواهند کرد.

اکانت اسمارت‌پیکاچو در ویبو مدعی شده است دو گوشی ردمی K70 اولترا و ریلمی جی‌تی ۶ به‌زودی در چین معرفی خواهند شد. این دو گوشی عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت و به‌خاطر پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند، برای بازی مناسب هستند.

ظاهراً دو گوشی ریلمی و ردمی به باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهند شد و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

دیتابیس 3C در چین اخیراً دستگاهی از ریلمی با شماره‌مدل RMX3852 را تأیید کرده است. اطلاعات نشان می‌دهند که احتمالاً شارژر این دستگاه ۱۲۱ واتی خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه ریلمی جی‌تی ۶ نامیده می‌شود، اما احتمال دارد در بازار جهانی با نام ریلمی جی‌تی نئو ۶ عرضه شود.

بر اساس شایعات، ریلمی جی‌تی نئو ۶ دارای صفحه‌نمایش اولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳، حداکثر ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5x، حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی از مشخصات دیگر این گوشی هستند.

انتظار می‌رود مدل اولترا ردمی K70 دارای پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ و صفحه‌نمایش 8T OLED با وضوح 1.5K باشد. حداکثر رم LPDDR5T تا ۲۴ گیگابایت و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی شیائومی است. قیمت گوشی هنوز مشخص نیست.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا