بازی

تیزر سریال ترسناک 1899 از خالق دارک منتشر شد [تماشا کنید]

تیزر سریال ترسناک 1899 از خالق دارک منتشر شد [تماشا کنید]

نتفلیکس سرانجام از دومین تیزر تریلر سریال 1899 رونمایی کرد؛ یک سریال معمایی و ترسناک جدید از سازندگان دارک (Dark) که اواخر سال میلادی جاری پخش خواهد شد.

امیلی بیچام که پیش از این در فیلم برادران کوئن Hail, Caesar بازی کرده بود و برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ شد، نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند که هنوز نام شخصیت او مشخص نشده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین فیلم‌های ترسناکِ عاشقانهاز زامبی‌های رمانتیک تا زوج شکارچی ارواح
معرفی بهترین فیلم‌های ترسناکِ عاشقانه

داستان این سریال ۸ قسمتی در سال ۱۸۹۹ جریان دارد، زمانی که یک کشتی بخار مهاجر شهر لندن را ترک می‌کند و به سمت غرب می‌رود تا قاره کهن را ترک کند. مسافران این کشتی مخلوطی از ریشه‌های اروپایی هستند که با امیدها و آرزو‌های خود برای قرن جدید و آینده‌ای در خارج از کشور، در کنار یکدیگر جمع شده‌اند. سفر آن‌ها با کشف یک کشتی مهاجر دیگر که در دریای آزاد در حال حرکت است، تغییر غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند. چیزی که آن‌ها در کشتی پیدا می‌کنند، در نهایت گذرشان به سرزمین موعود را به یک کابوس وحشتناک تبدیل می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by 1899 (@netflix1899)

نتفلیکس قبلاً یک تیزر تریلر در سال ۲۰۲۱ منتشر کرده بود، زمانی که این سریال در ابتدا قرار بود پخش شود. اکنون این سریال برای پخش در پاییز/زمستان ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. سریال 1899 توسط زن و شوهر یانتیه فریز و باران بو اودار ساخته و کارگردانی شده که به همراه یکدیگر سریال موفق علمی-تخیلی آلمانی دارک (Dark) را خلق کرده بودند.

Dark در سال‌ها و دوره‌های مختلف زمانی اتفاق می‌افتاد و چندین کودک در شهر ویندن آلمان ناپدید شده بودند. در حالی که در جستجوی حقیقت ماجرا هستند، چهار خانواده بیگانه درگیر کشف یک توطئه شوم سفر در زمان می‌شوند. این سریال به مدت سه فصل پخش شد و در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و برنده جایزه Grimme-Preis سال ۲۰۱۸ در بخش «داستانی» شد.

سریال 1899 اواخر سال میلادی جاری در سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد و طبق کد مورسی که در تیزر ۳۰ ثانیه‌ای اجرا می‌شود، تریلر اصلی ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنیدخونی که از آرواره‌ها به اقیانوس می‌ریزد
بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنید


دراما و حواشی پاپی پلی‌تایم – چرا یوتیوبرها بازی رو تحریم کردن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا