بازی

Mojang از زود نشان دادن ویژگی‌های جدید ماینکرفت درس عبرت گرفته است

Mojang از زود نشان دادن ویژگی‌های جدید ماینکرفت درس عبرت گرفته است

استودیو Mojang هر ساله در برنامه‌های Minecraft Live به تفصیل دنیای همیشه در حال رشد ماینکرفت می‌پردازد. کارگردان خلاق، اگنس لارسون، در یکی از نمایش‌های متداول Minecraft Now که توسعه‌دهندگان با هم بازی می‌کنند و به سوالات پاسخ می‌دهند، درباره برنامه بزرگ بعدی موجانگ صحبت کرد.

لارسون در ابتدا برای برطرف کردن شک و تردیدها گفت:

اول از همه باید بگویم که امسال نیز Minecraft Live برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری این رویداد، ۱۵ اکتبر ۲۰۲۲ مصادف با ۲۳ مهر ماه است که از کانال یوتیوب بازی پخش خواهد شد. او همچنین توضیح داد که Mojang از رویدادهای گذشته درس عبرت گرفته که چه چیزی را به بازیکنان نشان دهد و چه چیزی را نه.

مطلب پیشنهادی:برترین بازی های شبیه ماینکرفت که باید تجربه کنید!این بلوک‌های دوست‌داشتنی
برترین بازی های شبیه ماینکرفت که باید تجربه کنید!

لارسون گفت که یکی از اهداف اصلی Minecraft Live «خلق رویاهای بازیکنان» و جشن گرفتن با طرفداران است.

برای این برنامه زنده ما اقدامات مشخصی را انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم که واقعاً می‌توانیم این رویاها را برآورده کنیم. ویژگی‌هایی که امسال نشان می‌دهیم در روند توسعه خود بسیار جلو رفته‌اند.

او این اقدام را «درس عبرت از اشتباهات» نامید و به احتمال زیاد به رویداد بزرگ Minecraft Live 2020 اشاره می‌کند که برنامه‌هایی برای چندین و چند ویژگی جدید در آینده ارائه کردند.

بیوم The Deep Dark و Wardenها در به‌روزرسانی ۱.۱۹ عرضه شدند، یک سال دیرتر از به‌روزرسانی ۱.۱۷ که برای آن برنامه‌ریزی شده بود. باندل‌های کوله‌مانند و سیستم باستان‌شناسی نیز هر دو به حالت تعلیق درآمدند.

لارسون می‌گوید:

البته ما همچنان [ویژگی‌ها] را با دریافت بازخورد بازیکنان تغییر می‌دهیم، اما مطمئن خواهیم شد که این [ویژگی‌ها] وارد بازی شوند.

ماینکرفت

مانند سال‌های گذشته، احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که موجانگ یک رای‌گیری در میان جامعه بازیکنان برگزار کند که کدام موجود جدید را به خط اصلی ماینکرفت اضافه کنند. به طور قطع، یک ویژگی و عنوان نیز برای نسخه ۱.۲۰ آشکار خواهد شد.

رویداد Minecraft Live تنها اخبار مرتبط به بازی اصلی ماینکرفت را پوشش نخواهد داد و احتمالاً صحبت‌های بیشتری در مورد اسپین‌آف استراتژی Minecraft Legends، عنوان اکشن نقش‌آفرینی Minecraft Dungeons و همینطور Minecraft Education Edition خواهیم شنید.

مطلب پیشنهادی:آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟پاسخ به پرسشی اساسی
آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟


اختصاصی lastech: مصاحبه با کارگردان A Plague Tale: Requiem + زیرنویس فارسی

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا