تکنولوژی

بستۀ تخفیفی ایرانسل برای دهۀ کرامت اعلام شد

ایرانسل، بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مناسبت دهه کرامت برای کاربران خود عرضه کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت گرامی‌داشت دهۀ کرامت، سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع)، بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن دهۀ کرامت، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل ۱۰ ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت را تنها با پرداخت ۷۵۰۰ تومان، دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، از ۱۱ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۰ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

ایرانسل همواره بر اساس متاسبت‌ها و اعیاد مختلف ملی و مذهبی، هدایایی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. این روند علاوه بر اینکه منجر به گرامی‌داشت مناسبت‌های مختلف می‌شود، بلکه شرایطی را فراهم می‌کند که کاربران این اپراتور، امکان دسترسی به بسته‌های ارازن‌قیمت اینترنت و مکالمه را داشته باشند.

این اپراتور پیش از این نیز با در نظر گرفتن هدایای ویژه شامل بسته‌های دیتا و مکالمه، شرایطی را برای کاربران خود در نظر گرفته بود تا امکان استفاده عادلانه از امکانات ارتباطی را داشته باشند.

حالا یک بار دیگر ایرانسل، با در نظر گرفتن بسته هدیه دیتا و مکالمه به قیمت مناسب 7500 تومان شرایطی را فراهم کرده تا کاربران این اپراتور با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل یا استفاده از کد دستوری #۵* از بسته تخیفی این اپراتور به مناسبت دهه کرامت استفاده کنند.

این بسته تخفیفی همان‌طور که پیش از این اعلام شد شامل 10 ساعت مکالمه درون شبکه‌‌ای و همچنین یک گیگابایت اینترنت است که کاربران ایرانسل بعد از فعال‌سازی آن به مدت 10 روز امکان استفاده از آن را دارند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا