تکنولوژی

گارمین از دو ساعت هوشمند جدید با پشتیبانی از شارژ خورشیدی رونمایی کرد

گارمین از دو ساعت هوشمند جدید از سری Forerunner رونمایی کرده که Forefunner 255 و Forerunner 955 نام دارند و به ترتیب با قیمت 349.99 و 499.99 دلار به فروش می‌رسند. این ساعت‌های هوشمند از GPS چند بانده و قابلیت‌های مسابقه‌ای جدید مانند ویجت مسابقه بهره می‌برند. همچنین یکی از آن‌ها در نسخه خورشیدی هم به فروش می‌رسد.

مشخصات ساعت های هوشمند جدید گارمین

ساعت میان‌رده مخصوص دوندگی Forerunner 255 وزن کمی دارد و در نسخه‌ 46 میلی‌متری با وزن 49 گرم و 41 میلی‌متری با وزن 32 گرم وارد بازار می‌شود. این محصولات در نسخه Music هم روانه بازار می‌شوند که قادر به ذخیره‌سازی 500 آهنگ هستند. قیمت این مدل‌ها 50 دلار بالاتر است.

این مدل از ساعت هوشمند گارمین تا فشار 5 اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است و تا 14 روز شارژدهی دارد، البته در حالت GPS این شارژدهی به 30 ساعت کاهش می‌یابد. این ساعت هوشمند در کنار یک ویجت مسابقه‌ای جدید، از قابلیت سنجش تغییرات ضربان قلب در هنگام خواب، GPS چند بانده و امکان تغییر میان ورزش‌ها تنها با فشردن یک دکمه بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به تراشه NFC برای پشتیبانی از «گارمین پی»، سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون اشاره کرد. البته همانطور که می‌توان انتظار داشت، این محصول از قابلیت‌های پایه ساعت‌های هوشمند مانند نمایش نوتیفیکیشن هم بهره می‌برد.

ساعت هوشمند گارمین

مدل Forerunner 955 در نسخه 47 میلی‌متری با نمایشگر همیشه روشن لمسی و رنگی و وزن 52 گرم روانه بازار می‌شود. این محصول از 5 دکمه فیزیکی بهره می‌برد و همچنین مانند مدل 255، تا فشار 5 اتمسفری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

شارژدهی این ساعت هوشمند برابر 15 روز است که در حالت GPS به 42 ساعت می‌رسد. این محصول را می‌توانید در نسخه خورشیدی هم خریداری کنید که البته قیمت آن 599.99 دلار خواهد بود. این نسخه با یکبار شارژ تا 20 روز شما را همراهی خواهد کرد و در حالت GPS هم 49 ساعت شارژدهی خواهد داشت. سایر ویژگی‌های این محصول مشابه مدل 255 است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا