بازی

صداپیشه‌های جدیدی به کریس پرت در انیمیشن گارفیلد پیوستند

صداپیشه‌های جدیدی به کریس پرت در انیمیشن گارفیلد پیوستند

اوایل امسال بود که اعلام شد کریس پرت برای صداپیشگی شخصیت محبوب گارفیلد انتخاب شده و چند ماه بعد مشخص شد که ساموئل ال. جکسون نیز به لیست صداپیشگان اضافه شده و قرار است نقش «ویک»، پدر گربه نارنجی را بازی کند.

اکنون به نظر می‌رسد صدا پیشگان جدیدی از جمله هانا وادینگهام (بازیگر سریال بازی تاج و تخت)، نیکلاس هولت، سسیلی استرانگ و وینگ ریمز به جمع دیگر بازیگران این انیمیشن ملحق شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱

مارک دیندال کارگردانی این اثر را برعهده دارد که پیش از این انیمیشن The Emperor’s New Groove یا زندگی جدید امپراتور را ساخته بود. همانطور که از نام انیمیشن پیداست، در آن شاهد ماجراجویی‌های گربه نارنجی رنگ و تنبلی به نام گارفیلد خواهیم بود که توسط «جیم دیویس» خلق شده است. با این حال شخصیتی که جکسون در این فیلم قرار است نقش او را ایفا کند، کاملا جدید است.

دیوید رینولدز نیز که نویسندگی انیمیشن خاطره‌انگیز «در جست و جوی نمو» را برعهده داشته، قرار است نگارش فیلمنامه این انیمیشن را برعهده بگیرد. صداپیشه‌های جدید نیز بازیگران باتجربه‌ای هستند که در عناوین نام‌آشنایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. وینگ ریمز نامزد جایزه امی بیشتر برای بازی در فرانچایز Mission: Impossible و عملکرد تحسین‌برانگیز در فیلم Pulp Fiction به کارگردانی کوئنتین تارانتینو شناخته می‌شود.

انیمیشن گارفیلد

مخاطبان هانا وادینگهام (برنده جایزه امی) را بیشتر برای نقش‌آفرینی او در سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت و Ted Lasso می‌شناسند. نیکلاس هولت نیز اخیرا برای نقش‌آفرینی در سریال The Great نامزد دریافت جایزه امی شده و همچنین در عناوینی مانند Mad Max: Fury Road، Warm Bodies و فرانچایز X-Men حضور داشته است.

گفتنی است که انیمیشن گارفیلد برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


تماشا کنید: چرا رانندگی کردن تو بازی ها کند به نظر می‌رسه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا