بازی

مستر لیگ سال ۲۰۲۳ به eFootball اضافه خواهد شد

مستر لیگ سال ۲۰۲۳ به eFootball اضافه خواهد شد

به نظر می‌رسد مشکلات بازی شبیه‌ساز فوتبال کونامی یعنی eFootball ادامه داشته باشد، زیرا گفته می‌شود که بسته الحاقی حاوی Master League آن سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

سال ۲۰۲۱ برای طرفداران بازی‌های ویدیویی درست مثل یک کابوس بود! از Battlefield 2042 گرفته تا GTA’s Definitive Trilogy، بازی‌های موردانتظار مشکلات بسیار زیادی داشتند و eFootball شاید بدترین بازی سال گذشته بوده است.

با این وجود، در حالی که کونامی به تلاش برای رفع مشکلات بازی فوتبال خود ادامه می‌دهد، برنامه آینده بازی توسط این شرکت اعلام شده است. بزرگترین نکته برنامه این است که Master League تا سال ۲۰۲۳ به بازی اضافه نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین نسخه‌های FIFA و PES بر اساس نمرات متاکریتیکدود از کنده بلند می‌شود!
معرفی برترین نسخه‌های FIFA و PES بر اساس نمرات متاکریتیک

eFootball

کونامی در بخشی از توییت جدید خود نوشته است:

Master League به عنوان محتوای پولی اضافی در طول سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این توییت، همچنین نوشته شده: «تعداد تیم‌هایی که می‌توانند در لیگ‌ها و تیم‌های باشگاهی مورد استفاده قرار بگیرند، تا پایان سال ۲۰۲۲ افزایش پیدا می‌کند و به عنوان محتوای پولی اضافی در دسترس قرار خواهد گرفت»! توضیحات دیگری در این رابطه ارائه نشده و مشخص نیست کونامی چه برنامه‌ای برای طرفداران خود دارد.

eFootball

درباره محتوای رایگان بازی در آینده؛ لابی مچ (Lobby Match) که در آن کاربران می‌توانند به صورت آنلاین روم‌های جدیدی ایجاد کنند و در Dream Team بین تیم‌های ایجاد شده بازی کنند که پس از تابستان ۲۰۲۲ در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین در زمستان سال جاری برخی قابلیت‌ها و امکانات جدید برای بخش ویرایش و کراس پلتفرم بین کنسول‌ها و پی‌سی ارائه می‌شود.

همانطور که هفته گذشته اعلام شده بود، اکنون سرورهای eFootball به مدت ۴ روز آفلاین هستند و پس از اتمام این زمان، فصل ۲ بازی قرار است در ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) آغاز شود که با رویدادهای مختلفی همراه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:مقایسه فنی FIFA 22 و eFootball 2022؛ کدام بهتر است؟پاسخی که اکنون واضح است!
مقایسه فنی FIFA 22 و eFootball 2022؛ کدام بهتر است؟


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا