بازی

نسخه عربی سریال The Office ساخته می‌شود!

نسخه عربی سریال The Office ساخته می‌شود!

استودیو بی‌بی‌سی به همراه استودیو مستقر در دبی ام‌بی‌سی قصد دارند اولین اقتباس عربی زبان سریال The Office (آفیس) را با همکاری یکدیگر تولید کنند.

این سریال «المکتب» نام خواهد داشت و داستان در عربستان سعودی روایت می‌شود. در حال حاضر گفته می‌شود که نسخه عربی The Office با بیست قسمت از شبکه‌های تلویزیونی MBC پخش خواهد شد و اواخر سال جاری روی پلتفرم استریم Shahid قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها

سریال المکتب درباره یک شرکت خدمات پست خواهد بود و شخصیت اصلی آن «مالک الطوائف» نام دارد، رئیسی خودشیفته و در عین حال دوست داشتنی.

سریال The Office

«زینب ابول‌السامه»، مدیر کل استودیو MBC KSA، توضیح می‌دهد:

بینندگان سراسر جهان، از جمله در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، با The Office آشنایی دارند و با توجه به موفقیت بسیار زیاد آن در دو دهه گذشته، برای ما فوق‌العاده هیجان‌انگیز است که اولین نسخه عربی آن را به نمایش بگذاریم. «المکتب» دارای تیم بازیگری با استعدادی از پادشاهی عربستان سعود و فراتر از آن است که داستان‌های این گروه عجیب و غریب از همکاران و رئیسشان را برای اولین بار برای مخاطبان خاورمیانه و خلیج فارس احیا می‌کند.

نسخه اصلی The Office توسط «ریکی جرویز» و «استیون مرچنت» ساخته شده و اولین بار بیش از ۲۰ سال قبل در بریتانیا پخش شد. با این وجود، نسخه آمریکایی آن که توسط «گرگ دنیلز» ساخته شده و «استیو کرل» در آن نقش مایکل اسکات را به بهترین نحو ممکن ایفا می‌کند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا