رمز ارز

دارایی دوج کوین یک نهنگ، دردسرساز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین، یکی از برترین میم کوین‌ها در جهان کریپتو است. هرچند که این ارز از تبلیغات مثبت چهره‌های مختلف بهره‌های فراوانی برده، در عین حال از تبلیغات منفی و انواع شایعات نیز ضربه‌های بزرگی خورده است. حالا تیم دوج کوین لازم دانسته‌اند که به‌طور رسمی، یکی از شایعات و نگرانی‌های اخیر درباره این ارز دیجیتال را برطرف کنند، شایعه‌ای مبنی بر اینکه یک نهنگ تقریبا ۳۰ درصد از عرضه کل دوج کوین را در اختیار دارد.
این تیم، مقاله‌ای را در صفحه پرسش و پاسخ وب‌سایت رسمی خود با عنوان «آیا واقعیت دارد که یک نهنگ ۳۰ درصد از عرضه دوج کوین را در دست دارد؟» منتشر کرده و تلاش کرده است تا به این وسیله در این زمینه شفاف‌سازی کند.
طبق این مقاله، این کیف پول معروف، در واقع کیف پول یک صرافی است. برخلاف شایعات، این حساب مربوط به یک نفر نبوده، بلکه حاوی سرمایه صدها هزار سرمایه‌گذاران خرد است.
از زمانی که تبلیغات ایلان ماسک برای دوج کوین کم شده، این ارز دیجیتال مجبور شده تا به‌تنهایی در مسیر پیشرفت قدم بردارد. تاکنون نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده، هرچند که بازار نزولی فعلی، رشد آن را متوقف کرده است. دوج کوین تاکنون ۶۳ درصد از ارزش خود را از ابتدای سال از دست داده است، با این همه، عملکردش از اکثر ارزهای دیجیتال بازار بهتر بوده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا