بازی

کراس‌اوور ماینکرفت و Angry Birds معرفی شد [تماشا کنید]

کراس‌اوور ماینکرفت و Angry Birds معرفی شد [تماشا کنید]

استودیو موجنگ با کمک Oreville برای جدیدترین بسته الحاقی ماینکرفت (Minecraft) محتوایی را معرفی کرده شامل پرنده‌های دوست داشتی پرندگان خشمگین (Angry Birds) می‌شود.

این بسته الحاقی بازیکنان را در نقش رد (Red) قرار می‌‌دهد که سعی دارد دوستان خود را آزاد کند و تخم‌های دزدیده شده را بازگرداند. شما با پیشروی در بازی و آزاد کردن پرنده‌ها، می‌توانید به شخصیت‌های بیشتری دسترسی داشته باشید و از توانایی‌های منحصر به‌فرد آن‌ها استفاده کنید. این بسته الحاقی با قیمت ۱۳۴۰ ماینکوین برای خرید در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین شیدرهای ماینکرفترنگ و لعابی به جهان زیبای ماینکرفت
راهنمای بهترین شیدرهای ماینکرفت

به نظر می‌رسد که استودیو Oreville برای این کراس‌اوور با Rovio Entertainment، خالق سری بازی Angry Birds، از نزدیک همکاری کرده است. با مشاهده تریلر زیر می‌توان متوجه جزئیات زیاد شخصیت‌های جدید ماینکرفت شد و به‌نظر می‌رسد که طرفداران هر دو بازی از این کراس‌اوور لذت خواهند برد. این اولین کراس‌اوور رسمی Minecraft محسوب نمی‌شود و سال پیش نیز بسته الحاقی سونیک برای آن منتشر شده بود.

همچنین بد نیست به فیلم سینمایی ماینکرفت نیز اشاره کنیم که قرار است جیسون موموآ در آن حضور داشته باشد. جرد هس که پیش از این Napoleon Dynamite را ساخته بود، کارگردانی فیلم را برعهده دارد. با وجود اینکه فرانچایز Minecraft به مایکروسافت تعلق دارد، اما حق ساخت فیلم سینمایی آن توسط برادران وارنر خریداری شده است. 

بازی Minecraft در حال حاضر روی خیلی از پلتفرم‌ها از جمله نینتندو سوییچ، گوشی‌های هوشمند، پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:چگونه ماینکرفت را رایگان در مرورگر خود بازی کنید؟۱۰ سالگی مبارک!
چگونه ماینکرفت را رایگان در مرورگر خود بازی کنید؟


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا