بازی

نخستین تصویر از سریال اسپین‌آف Hawkeye منتشر شد

نخستین تصویر از سریال اسپین‌آف Hawkeye منتشر شد

سریال جدید مارول به نام Echo که در واقع اسپین‌آف هاکای (Hawkeye) محسوب می‌شود، با محوریت شخصیت اکو یا همان مایا لوپز در دست ساخت قرار دارد و اکنون دیزنی پلاس نخستین تصویر از آن را منتشر کرده است.

در این تصویر جدید الاکوآ کاکس (مایا لوپز) را می‌بینیم که پس از معرفی در سریال هاکای به نقش خود بازگشته است. این سریال اکنون در آتلانتا در حال فیلمبرداری است و در سال ۲۰۲۳ به سرویس دیزنی پلاس خواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستیدفکت‌های عجیبی که تاکنون از آن‌ها بی‌خبر بودید
۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستید

تا کنون جزییات زیادی از این سریال اسپین‌آف منتشر نشده و مارول تنها اعلام کرده این سریال داستان چگونگی تبدیل شدن مایا لوپز به اکو را روایت می‌کند. در خلاصه‌ای از داستان آمده:

داستان اصلی اکو دوباره به مایا لوپز می‌پردازد که رفتار بی‌رحمانه‌اش در شهر نیویورک تاثیرات نامطلوبی بر او می‌گذارد. او باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر می‌خواهد امیدوار به آینده باشد، باید معنای خانواده و جامعه را با جان و دل بپذیرد.

سریال هاکای Echo

گفته می‌شود علاوه بر کاکس، حضور بازیگران دیگری مانند چاسکه اسپنسر، تانتو کاردینال، دوری جیکوبز، کودی لایتنینگ، گراهام گرین و زان مک‌کلارنون تایید شده است و سیدنی فریلند به همراه کاتریونا مک‌کنزی سریال Echo را کارگردانی خواهند کرد.

مخاطبان نخستین بار مایا لوپز را در سریال هاکای ملاقات کردند، جایی که او نقش رهبر یک گروه ناشنوایان را در مسیری بی‌رحمانه برای انتقام بازی می‌کرد. او در تلاش بود تا رونین یا همان هاکای (با بازی جرمی رنر) را پیدا کند و انتقام قتل نزدیکانش را از او بگیرد.

گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حضور دردویل (چارلی کاکس) پس از حضور کوتاه او در فیلم Spider-Man: No Way Home در این سریال وجود دارد. طبق اخبار، فاش شده که وی قرار است با کینگ‌پین (وینسنت دن آفریو) روبرو شود. با این حال، مارول هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

مطلب پیشنهادی:بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟شوالیه تاریکی در برابر انتقام جویان
بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا