عمومی

این خودروها از سفینه‌های فضایی و جت‌های جنگنده الهام گرفته‌اند

این خودروها از سفینه‌های فضایی و جت‌های جنگنده الهام گرفته‌اند

شرکت BYD، رهبر بی‌رقیب خودروهای برقی چین، سه خودرو جدید تحت برند لوکس خود یعنی فانگ چنگ بائو (Fang Cheng Bao) رونمایی و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

برترین خودرو جدید BYD با نام Bao 8، شاسی‌بلندی با طراحی الهام‌گرفته از مدل مفهومی زیبای Super 8 است. Bao 8 از ظاهری بهره می‌برد که به گفته‌ی شرکت سازنده، المان‌هایی از سفینه‌های فضایی آینده در آن به‌کار رفته است. این خودرو روی پلتفرم هیبریدی اختصاصی BYD موسوم‌به DMO ساخته می‌شود که انتظار می‌رود عملکرد قدرتمند هنگام رانندگی آفرود را در کنار ویژگی‌های مختلف شاسی‌بلندهای لوکس ارائه دهد.

خودرو Feng Cheng Bao 8
خودرو Bao 8

BYD

BYD از دو خودرو مفهومی دیگر در کنار Bao 8 رونمایی کرده که جاه‌طلبی‌های جسورانه‌تر فنگ چنگ بائو را به‌نمایش می‌گذارند. اولین مدل Super 3 نام دارد که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Bao 3 محسوب می‌شود و در طراحی آن از جت‌های جنگنده الهام گرفته شده است.

خودرو Feng Cheng Bao Super 3
خودرو Bao Super 3

BYD

سومین خودرو مفهومی BYD با نام Super 9، مدل اسپرت دو نفره با سقف‌پانورامیک کشیده و خطوط آیرودینامیکی جذاب است که ارتفاع کمی دارد.

این مدل‌های مفهومی نگاهی اجمالی به آینده‌ی فنگ چنگ بائو ارائه می‌دهند؛ برندی که برای رقابت با بزرگان بازار خودروهای برقی ایجاد شده است.

خودرو Feng Cheng Bao Super 9
خودرو Bao Super 9

BYD

تأکید Fang Cheng Bao بر طراحی و ویژگی‌های لوکس، نشان‌دهنده‌ی تلاش BYD برای جذب خریداران ثروتمند است. این استراتژی مشابه رویکرد موفق رقبایی مثل هیوندای است که با خلق برند جنسیس همین‌کار را انجام می‌دهد. با افزایش فروش جهانی خودروهای برقی، این اقدام BYD برای ارتقای جایگاهش به فراتر از سازنده‌ی خودروهای برقی اقتصادی، بسیار به‌موقع بود.

به‌نوشته‌ی CnEVPost، مجموعه‌‌خودروهای جدید فنگ چنگ بائو در نمایشگاه خودرو پکن به‌نمایش گذاشته می‌شوند تا بازدیدکنندگان نگاهی اولیه به این خودروها داشته باشند.

BYD پس‌از شکستن رکوردهای فروش در سال ۲۰۲۳، فروش بسیار بالایی را برای سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی کرده است و انتظار دارد بیش‌از ۳٫۶۳ میلیون خودرو در سال جاری به‌فروش برساند؛ بدین‌ترتیب نقش برند فنگ چنگ بائو و تمرکز آن بر خودروهای پریمیوم، برای تحقق اهداف جهانی BYD بسیار مهم است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا