بازی

صداپیشه Spider-Man 2: یک دنباله عظیم و حیرت‌انگیز در راه است

صداپیشه Spider-Man 2: یک دنباله عظیم و حیرت‌انگیز در راه است

یوری لوونتال، صداپیشه Marvel’s Spider-Man 2، بازی انحصاری پلی استیشن ۵ را یک عنوان عظیم و حیرت‌انگیز توصیف کرده است.

در آذر ماه، استودیو Insomniac Games اعلام کرد که مرد عنکبوتی ۲ قرار است پاییز ۱۴۰۲ منتشر شود. اکنون در مصاحبه‌ای جدید با Comic Book Movie، فردی که صداپیشگی نقش مرد عنکبوتی را در این بازی انجام داده، ادعا کرده که استودیو سونی در مورد تاریخ عرضه دنباله مطمئن است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته‌انددردسرهای خارج از کانون توجه
۱۰ دشمن مرد عنکبوتی که کم‌تر مورد توجه قرار گرفته‌اند

یوری لوونتال گفت:

[مرد عنکبوتی ۲] یک بازی عظیم است، به همین خاطر هنوز کمی از کار من باقی مانده است. می‌دانم که استودیو در مورد تاریخ انتشار خود مطمئن است و اینسامنیاک همیشه در این مورد خوب عمل کرده است. مطمئنا نمی‌توانم زیاد درباره بازی صحبت کنم، اما باید بگویم که حیرت‌انگیز است.

خیلی هیجان‌زده‌ام که آن را بازی کنید. سازندگان می‌دانستند که ادامه دادن راه دو بازی قبلی کار بسیار سختی است، با این حال باز هم در کار خود موفق ظاهر شدند.

سونی Marvel’s Spider-Man 2 را در شهریور ۱۴۰۰ با یک تیزر تریلر معرفی کرد که ونوم به عنوان شخصیت منفی اصلی دنباله تایید شد.

Spider-Man

صداپیشگی ونوم را تونی تاد، بازیگری که بیشتر برای ایفای نقش Candyman در سریال ترسناکی به همین نام شناخته شده، بر عهده خواهد داشت، در حالی که لوونتال و ناجی جتر به ترتیب برای صداپیشگی پیتر پارکر و مایلز مورالس بازخواهند گشت.

Insomniac همچنین در حال کار بر روی بازی Wolverine برای PS5 است. کارگردانی این عنوان بر عهده برایان هورتون و کامرون کریستین است که خالقان اصلی Spider-Man: Miles Morales بودند.

رایان اشنایدر، رئیس استراتژی فرنچایز و روابط استودیو اینسامنیاک در رابطه با این بازی گفته بود اگرچه Marvel’s Wolverine در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد، اما با توجه به آنچه که از روایت احساسی و گیم‌پلی پیشرفته آن مشاهده کرده، تیم در حال ساخت اثری واقعا خاص هستند.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا