بازی

نخستین تریلر رسمی انیمیشن Super Mario منتشر شد [تماشا کنید]

نخستین تریلر رسمی انیمیشن Super Mario منتشر شد [تماشا کنید]

پس از انتشار اولین تصاویر انیمیشن سوپر ماریو با عنوان The Super Mario Bros. Movie نوبت پخش نخستین تیزر تریلر رسمی آن در رویداد Nintendo Direct رسید که در آن طرفداران می‌توانند برای اولین بار صدای کریس پرت را به عنوان صداپیشه ماریو بشنوند.

مطلب پیشنهادی:۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسدبه همراه بررسی ۵ ضعف انیمه‌های ژاپنی در برابر انیمیشن‌های آمریکایی
۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسد

طی این رویداد کریس ملداندری، رییس کمپانی ایلومنیشن بیان کرد که این پروژه حدود ۷ سال در دست ساخت قرار داشت و اکنون پایان آن نزدیک است:

هفته آینده این انیمیشن را کامل می‌کنیم و با قدرت کار نورپردازی و آهنگسازی آن را انجام خواهیم داد. برایان تایلر، آهنگساز آمریکایی تا ۱۱ روز دیگر کار ضبط آهنگ‌ها را آغاز می‌کند و با کمک کوجی کوندو [آهنگساز بازی برادران سوپر ماریو] برای ادغام تم‌های کلاسیک بازی در موسیقی انیمیشن کار خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Illumination (@illuminationent)

تا قبل از انتشار این تریلر هیچ جزییات خاصی از انیمیشن سوپر ماریو منتشر نشده و تنها تیم بازیگران مشخص و کریس پرت به عنوان ماریو معرفی شده بود. علاوه بر پرت، آنیا تیلور-جوی (در نقش پرنسس پیچ)، چارلی دی (لوئیجی) و جک بلک در نقش باوزر ایفای نقش کرده‌اند و همچنین گفته شده ست روگن قرار است نقش دانکی کونگ را ایفا کند.

برخی از منتقدان نسبت به انتخاب کریس پرت در نقش لوله‌کش مشهور نظرات منفی داشتند که کریس ملداندری در جمع خبرنگاران از او دفاع کرده و گفته قرار نیست شاهد تکرار لهجه ایتالیایی او در این فیلم باشیم. وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا یک شخص ایتالیایی برای این نقش انتخاب نشده است، (زیرا صداپیشه اصلی ماریو خود چارلز مارتینت ایتالیایی بوده) پاسخ داد: «خب، به عنوان یک ایتالیایی آمریکایی، من نظرات را درک می‌کنم. اما چارلی دی، که در واقع نقش لوئیجی را بازی می‌کند، از یک میراث ایتالیایی می‌آید.

انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario) ابتدا در تاریخ ۷ آپریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و سپس در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا