تکنولوژی

امیزفیت تی‌رکس 2 معرفی شد: ساعت هوشمند جان‌سخت با باتری نیرومند

امیزفیت (Amazfit) سرانجام ساعت هوشمند تی‌رکس 2 (T-Rex 2) را که مشخصات آن تاکنون چندین بار لو رفته بود، به شکل رسمی معرفی کرد. طبق ادعای امیزفیت، تی‌رکس 2 به درد کاربرانی می‌خورد که توقع دارند ساعت هوشمندشان تاب تحمل هر شرایطی را داشته باشد.

البته ادعای مذکور چندان هم خلاف واقع نیست زیرا این ساعت هوشمند دارای گواهی MIL-STD 810G برای استفاده در دمای بین منفی 40 درجه سلسیوس تا مثبت 70 درجه سلسیوس است و همچنین توان تحمل فشار آب تا عمق 100 متری را هم داراست.

معرفی ساعت هوشمند تی‌رکس‌ 2 از سوی امیزفیت

بنابر گزارشات حاضر، این ساعت هوشمند مجهز به یک نمایشگر امولد 1.39 اینچی با وضوح تصویر 454 در 454 پیکسل به همراه حداکثر روشنایی 1000 نیت است. تی‌رکس 2 همچنین مجهز به یک باتری قدرتمند 500 میلی‌آمپری است و می‌تواند تا 24 روز شارژدهی داشته باشد که البته این مدت در صورت روشن بودن GPS بین 26 الی 58 ساعت خواهد بود.

سایر ویژگی‌های ساعت هوشمند امیزفیت تی‌رکس 2

حالا که صحبت از GPS به میان آمد، بد نیست به این مورد هم اشاره شود که تی‌رکس 2 مجهز به اتصال دو بانده است و همچنین از جهت‌یابی 5 ماهواره‌ای نیز بهره‌ می‌برد، امری که دقت GPS این ساعت هوشمند را به شدت ارتقا می‌دهد.

معرفی ساعت هوشمند تی‌رکس‌ 2 از سوی امیزفیت

همچنین لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند در کنار GPS قدرتمند، از ارتفاع‌سنج و قطب‌نما هم برخوردار است. محصول مذکور علاوه بر موارد ذکر شده همچنین دارای یک حسگر BioTracker 3.0 PPG است و از حدود 150 حالت ورزشی متفاوت نیز پشتیبانی می‌کند.

در پایان باید گفت که تی‌رکس 2 وزنی برابر با 66.5 گرم دارد و ابعاد آن نیز معادل 47.1 در 47.1 در 13.65 میلی‌متر است، این فعلا تنها در رنگ مشکی کهربایی قابل سفارش است و برچسب قیمتی 299 دلاری دارد، اما به گفته سازنده به زودی رنگ‌های مشکی ستاره‌ای، طلایی و سبز وحشی (به همراه خاکی صحرایی در برخی بازارها)  نیز به آن اضافه خواهند شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا