عمومی

افزایش ۴۶ درصدی فروش ساعت‌های هوشمند سامسونگ در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲

سامسونگ حریفی جدی در بازار جهانی ساعت‌های هوشمند است. غول فناوری کره جنوبی در سال ۲۰۲۱ از سری گلکسی واچ ۴ با چند به‌روزرسانی‌ بزرگ رونمایی کرد. گلکسی واچ ۴ سیستم‌عامل تایزن خود سامسونگ را به نفع Wear OS کنار گذاشت.

این انتقال ظاهراً بسیاری از مشتریان را متقاعد کرده تا یکی از بهترین ساعت‌های سامسونگ را که تا به حال عرضه شده، خریداری کنند. به‌گزارش سم‌موبایل، جدیدترین داده‌های تحقیقات بازار نشان می‌دهد که سامسونگ در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۶ درصد افزایش فروش ساعت‌های هوشمند را تجربه کرده است.

سامسونگ جایگاه دوم خود را تثبیت کرد

بازار جهانی ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ نسبت به سه‌ماهه اول ۲۰۲۱، ۱۳ درصد افزایش فروش داشته است. این بازار سال گذشته پس از سال سخت ۲۰۲۰ دوباره رونق گرفت و همچنان شتاب رشد پایدار را نشان می‌دهد.

اپل همچنان بر بازار ساعت‌های هوشمند پیشتازی می‌کند. اپل واچ ۳۶٫۱ درصد از کل محموله‌های ساعت هوشمند در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داده است. عرضه دیرهنگام اپل واچ ۷ به این شرکت کمک کرد تا پیشتازی خود را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ افزایش دهد.

از سوی دیگر، استقبال مشتریان از ساعت‌های هوشمند سامسونگ باعث شده تا این شرکت پیشتازی خود را در جایگاه دوم فهرست افزایش دهد. طبق گزارش‌ها، غول فناوری کره جنوبی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ نسبت به سه‌ماهه اول ۲۰۲۱، ۴۶ درصد افزایش در فروش داشته که ۱۰٫۱ درصد از کل محموله‌های ساعت هوشمند را به خود اختصاص داده است. شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research اشاره کرد که سامسونگ براساس محبوبیت سری گلکسی واچ ۴ در منطقه آسیا اقیانوسیه (APAC) رشد درخورتوجهی داشته است.

  • سامسونگ احتمالاً در گلکسی واچ 5 پرو از ساختار تیتانیوم و یاقوت کبود استفاده می‌کند

این شرکت به‌دنبال حفظ این تداوم در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه ساعت‌های هوشمند جدید در سال جاری میلادی است. سری گلکسی واچ ۵ شاید برخی از مهم‌ترین تغییرات طراحی را ارائه کند. طبق شایعات، سامسونگ ظاهراً قصد دارد قاب چرخان را برای همیشه حذف کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا