بازی

یوبیسافت قصد دارد بازی‌های Stadia را به پی‌سی منتقل کند

یوبیسافت قصد دارد بازی‌های Stadia را به پی‌سی منتقل کند

یوبیسافت تایید کرد که قصد دارد از طریق برنامه Ubisoft Connect خود، بازی‌های Stadia را به پی‌سی بیاورد. اخیرا اعلام شده بود که سرویس استریم بازی Stadia در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۸ دی) تعطیل خواهد شد.

در اطلاعیه‌ای که توسط حساب رسمی توییتر یوبیسافت منتشر شد، آمده است:

در حالی که Stadia در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳ تعطیل خواهد شد، ما خوشحالیم که با شما به اشتراک بگذاریم که در حال کار روی آوردن بازی‌های شما در Stadia با رایانه شخصی از طریق Ubisoft Connect هستیم.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

در ادامه این پست آمده است که در آینده جزئیات بیشتری در مورد تاثیر آن بر مشترکین سرویس یوبیسافت پلاس (+Ubisoft) به اشتراک گذاشته می‌شود.

یوبیسافت

معاون و مدیر کل گوگل استیدیا، «فیل هریسون»، چند روز پیش از طریق پست جدید وبلاگ آن، خبر بسته شدن سرویس استریم را اعلام کرد. هریسون تایید کرد که تمام دارندگان Stadia بازپرداخت سخت‌افزاری و همچنین بازپرداخت مربوط به تمام خریدهای انجام شده خود از طریق استور Stadia را دریافت خواهند کرد.

با این حال، طرفداران در توییتر نگرانی خود در مورد فایل‌های ذخیره بازی را اعلام کردند. از آن زمان به بعد توسعه‌دهندگان مختلف مانند یوبیسافت تایید کردند که روی انتقال فایل‌های ذخیره کاربران به پلتفرم‌های دیگر کار خواهند کرد. IO Interactive، توسعه‌دهنده سری Hitman نیز تایید کرد که در حال بررسی راه‌هایی است تا بازیکنان بتوانند تجربه خود از بازی را روی پلتفرم‌های دیگری ادامه دهند.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که یوبیسافت چگونه قصد دارد بازی بازیکنان را از Stadia به پی‌سی منتقل کند، اما احتمالا در آینده نزدیک جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا