عمومی

Caviar از اپل واچ‌های سری ۷ با بدنه برنز، طلا و تیتانیوم رونمایی کرد

اپل از زمان معرفی اولین نسخه اپل واچ نسخه‌ای با پوشش طلا معرفی نکرده و تنها به عرضه مدل‌هایی با بدنه سرامیک و تیتانیوم بسنده کرده است. اگر قصد خرید چنین مدل‌هایی را دارید می‌توانید نگاهی به مدل‌های جدید Caviar بیندازید.

  • پلی استیشن 5 طلاکاری‌شده Caviar با قیمت نیم میلیون دلار عرضه می‌شود

اپل واچ‌های جدید Caviar شامل دو مدل می‌شوند که طرح حکاکی‌شده روی آن از کارهای گوستاو یانگ (Gustave Young)، حکاک اسلحه معروف آمریکایی در قرن نوزدهم، الهام گرفته شده است. این سری Moon نام دارد.

به‌ترتیب از راست: اپل واچ سری ۷ Gold Moon (۲۵۰۷۰ دلار)، Dark Moon (۳۴۴۰ دلار)، Blood Moon (۳۳۵۰ دلار) و Night Moon (۳۲۶۰ دلار)

  • Caviar مدل سفارشی و گران‌قیمت سری گلکسی S22 را عرضه می‌کند
  • کاویار از مدل‌های مفهومی لوکس آیفون ۱۳ پرو با تم کیهانی رونمایی کرد

قیمت پایه در نظر گرفته‌شده برای سری Moon معادل ۳۲۶۰ دلار است و با مدل Night Moon شروع می‌شود. مدلی که به رنگ سفید برنزی مزین شده و دارای بند چرم مشکی از نوع چرم تمساح است. طبق اعلام Caviar تنها ۹۹ کپی از این مدل تولید خواهد شد. گران‌قیمت‌ترین نسخه نیز با نام Gold Moon قیمتی برابر با ۲۵۰۷۰ دلار دارد و تنها ۸ کپی از آن تولید خواهد شد. بدنه این مدل از طلای ۱۸ عیار پوشانده شده و چرم قهوه‌ای بند آن از نیز همانند Night Moon از نوع چرم تمساح خواهد بود.

جزئیات طراحی اپل واچ سری ۷ Gold Moon شرکت Caviar

سری بعدی که از ظاهری صنعتی‌تر بهره می‌برند، دو ساعت سری Rivets هستند. در ساخت بدنه هردو مدل از تیتانیوم صنایع هوایی استفاده می‌شود که با لایه‌ای از رنگ مشکی ازطریق روش «انباشت بخار فیزیکی» یا به اختصار PVD پیاده‌سازی شده‌اند. در این روش رنگ مایع در فضای خلأ، ابتدا به حالت بخار درآمده و پس از تشکیل لایه‌ای نازک روی بدنه به حالت جامد تغییر شکل می‌دهد.

  • بهترین ساعت ها و مچ بند های هوشمند بازار ایران [اردیبهشت ۱۴۰۱]

Caviar دو نسخه دیگر با نام‌های Line و Flame نیز معرفی کرده است. هر دو مدل به بدنه تیتانیومی مجهز شده‌اند و برای حکاکی طرح روی بدنه نیز از لیزر استفاده شده است. برچسب قیمتی هر چهار مدل در بازه ۳ هزار دلار خواهد بود.

به‌ترتیب از راست: اپل واچ سری ۷ Titanium Flame (۳۴۴۰ دلار)، Black Line (۳۴۴۰ دلار)، Golden Rivets (۳۶۲۰ دلار) و Black Rivets (۳۶۲۰ دلار)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اپل واچ‌های شخصی‌سازی‌شده Caviar می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا