رمز ارز

هولدرها همچنان به انباشت بیت کوین ادامه می‌دهند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انباشت شدید بیت کوین توسط هولدرها کمک می‌کند تا قیمت آن از 31500 دلار عبور کند.
بیت کوین در 48 ساعت گذشته پرقدرت بازگشته‌ و یک افزایش قیمت 8 درصدی در نمودار هفتگی داشته است. امروز قیمت بیت کوین با 5 درصد افزایش دیگر از 31500 دلار گذشت.
افزایش قیمت اخیر در حالی اتفاق می‌افتد که بیت کوین پس از روند نزولی شدید در هفته‌های گذشته، تلاش می‌کند تا بازار سهام ایالات متحده را پشت سر بگذارد.
به گفته تحلیلگران، بیت کوین یک بریک‌آوت قوی در نمودار روزانه ایجاد کرده و این موضوع، می‌تواند آغازگر حرکت آن به سمت 38000 دلار باشد.
در این میان، داده‌های Glassnode نشان می‌دهند که پس از لیکویید شدن و فروش بیش از 80 هزار بیت‌کوین توسط بنیاد ترا، بیت‌کوین بار دیگر تحت یک منطقه انباشت قرار گرفته است.
گلس‌نود در گزارش اخیر خود می نویسد:

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده

رفتار شاخص امتیاز روند انباشت (Accumulation Trend Score) تغییر قابل‌توجهی داشته و تقریباً برای 2 هفته، امتیاز بسیار عالی بالای 0.9 را کسب کرده است. این نشان می‌دهد که اشخاص و نهادهای موجود در شبکه به طور قابل‌توجهی به دارایی‌های خود اضافه می‌کنند.

هولدرهای بیت کوین در خط مقدم خرید در طول کاهش قیمت اخیر بوده‌اند. اما نگاهی به گروه‌های کیف پول نشان می‌دهد که دو گروه شامل دارای ذخایر کمتر از 100 بیت کوین و بیش از 10 هزار بیت کوین، بیشتر در حال انباشت هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا