بازی

انتشار به‌روز‌رسانی ۶۰ فریم بازی Assassin’s Creed Origins نزدیک است

انتشار به‌روز‌رسانی ۶۰ فریم بازی Assassin’s Creed Origins نزدیک است

آذر ماه سال گذشته یوبیسافت اعلام کرد که به دنبال اضافه کردن پشتیبانی ۶۰ فریم بر ثانیه برای بازی Assassin’s Creed Origins است و اکنون نشانه‌هایی از عرضه این به‌روزرسانی مشاهده شده.

در مرداد سال گذشته، این شرکت پشتیبانی از ۶۰ فریم بر ثانیه را برای بازی Assassin’s Creed Odyssey محصول سال ۲۰۱۸ روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس اضافه کرد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم[ !!]
تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم

اکانت توییتری PlayStation Game Size، ردیاب قابل اعتماد پچ‌ها، اخیرا ادعا کرد که به‌روزرسانی ۱.۶۰ بازی Assassin’s Creed Origins به پایگاه داده‌های PSN اضافه شده است و طبق پچ نوت‌های گزارش شده نرخ فریم بالاتری را هنگام اجرای بازی در پلی استیشن ۵ فعال می‌کند.

شب گذشته توییتی از اکانت رسمی اساسینز کرید نشان داد که انتشار این به‌روزرسانی ممکن است در روزهای آینده صورت بگیرد. این پیام شامل دیالوگی از شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Origins یعنی «بایک» بود که می‌گفت «خواب؟ من نمی‌خوابم. فقط منتظر می‌مانم.» و در خط بعدی توییت نوشته شده که انتظار تقریبا به پایان رسیده است.

بازی Assassin’s Creed Origins اوایل ماه ژوئن به مجموعه بازی‌های ایکس باکس گیم پس می‌پیوندد، بنابراین ممکن است به‌روزرسانی ۶۰ فریم در ثانیه همزمان با ورود بازی به سرویس اشتراکی منتشر شود.

بازی Assassin's Creed Origins

بلومبرگ در ماه فوریه ادعا کرده بود که یوبیسافت قصد دارد یک بازی جدید از سری اساسینز کرید با مقیاس کوچک‌تر را در سال جاری یا در سال ۲۰۲۳ منتشر کند. این بازی با نام رمزی Rift و با حضور شخصیت Basim از Assassin’s Creed Valhalla، در ابتدا به عنوان یک بسته الحاقی جدید برنامه ریزی شده بود اما سال گذشته به یک بازی مستقل تبدیل شد.

طبق گزارش‌ها، Assassin’s Creed Rift پیش از بازی Assassin’s Creed Infinity که به طور رسمی معرفی شده، منتشر خواهد شد که حاصل همکاری بین شعبه‌های کبک و مونترال یوبیسافت است.

ادعا شده که Assassin’s Creed Infinity یک بازی آنلاین عظیم خواهد بود که در چندین دوره تاریخی اتفاق می‌افتد و در طول زمان به عنوان یک بازی لایو سرویس تکامل می‌یابد.

مطلب پیشنهادی:سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورسعاقبت مردن در کنار وایکینگ‌ها
سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورس


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا