بازی

بازی Euro Truck Simulator 2 بسته الحاقی روسیه خود را لغو کرد

بازی Euro Truck Simulator 2 بسته الحاقی روسیه خود را لغو کرد

استودیو SCS Software در اسفند سال ۱۴۰۰ بسته الحاقی Heart of Russia را برای Euro Truck Simulator 2 معرفی کرد و وعده داد که جاده‌های این کشور را برای اکتشاف بیشتر و عمیق‌تر باز کند.

اما شب گذشته این استودیو اعلام کرد که با توجه به تهاجم کشور روسیه به اوکراین، تصمیم گرفته که این بسته الحاقی را منتشر نکند.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

SCS Software در پست جدید وبلاگ خود نوشت:

در روز ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، تیم بسته الحاقی Heart of Russia بین ۶ تا ۸ هفته تا تکمیل کار روی بسته الحاقی جدید و مورد انتظار فاصله داشت. همه ما نسبت به نتیجه کار واقعا احساس خوبی داشتیم، تلاش زیادی برای اینکه منطقه جدید در بازی به معنای واقعی فوق‌العاده به‌نظر برسد، صرف شده بود. کاملا مطمئن بودیم که جامعه بازیکنان ما، به ویژه آن‌هایی که اهل کشور روسیه هستند، از آن لذت خواهند برد.

۲۴ فوریه همان روزی بود که روسیه تهاجم تمام عیار خود به کشور اوکراین را آغاز کرد، حرکتی که استودیو سازنده را در شوک فرو برد. آن‌ها به سرعت اقداماتی را برای جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه در کشور انجام دادند، عمدتا از طریق بسته الحاقی Ukrainian Paint Jobs Pack برای بازی‌های Euro Truck Simulator 2 و American Truck Simulator که تاکنون بیش از ۸۵ هزار نسخه فروخته است. با این حال، بسته الحاقی Heart of Russia به حالت تعلیق درآمده و پس از ماه‌ها بررسی، SCS تصمیم گرفته آن را کنار بگذارد.

این استودیو اعلام کرد که سعی می‌کند تا حد ممکن با بازی‌های خود رویکرد «غیرسیاسی» داشته باشد تا به طور موثر زمینه مشترک خوبی را میان جامعه بازیکنان خود فراهم کند. اما به دلیل ماهیت بسته الحاقی و شرایط جنگ در روسیه، SCS «تصمیم گرفت از انتشار DLC خودداری کند تا به هیچ وجه به عنوان حامی تهاجم تلقی نشود».

بسته الحاقی روسیه Euro Truck Simulator 2

این استودیو در پایان نوشت:

ما قویا معتقدیم که امید به پیروزی مردم سرافراز اوکراین و پایان رنج برای همه، وجود دارد. بی‌عدالتی نمی‌تواند و نباید پیروز شود. زمانی که بازسازی و بهبودی اوکراین فرا برسد، تلاش خواهیم کرد راهی برای بسته الحاقی Heart of Russia خود پیدا کنیم تا بتواند از هر طریقی که می‌تواند در این روند درمانی نقش مثبت ایفا کند.

به عبارت دیگر، ممکن است روزی Heart of Russia را ببینیم، اما نه به این زودی.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WRC 10 – رالی در برزخسخت‌ترین جاده‌ها، سرسخت‌ترین راننده‌ها
بررسی بازی WRC 10 – رالی در برزخ


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا