بازی

در رویداد هالووین MultiVersus باید بیش از ۷۸۰ بازی انجام داد تا قفل همه‌ چیز باز شود

در رویداد هالووین MultiVersus باید بیش از ۷۸۰ بازی انجام داد تا قفل همه‌ چیز باز شود

رویداد جدید هالووین که قرار است به‌زودی به بازی MultiVersus بیاید، نیازمند تعهد زمانی بسیار بالایی از سوی بازیکنانی است که می‌خواهند هر چهار آیتم در دسترس را باز کنند.

این رویداد که از ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) تا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) برگزار می‌شود، به بازیکنان برای انجام مسابقات انفرادی، تیمی و Free-for-All، آب‌نبات جایزه می‌دهد و در صورت برنده شدن، دو آب‌نبات به بازیکنان اهدا می‌شود.

سپس می‌توان این موارد را در مدت زمان محدودی در فروشگاه آب‌نبات خرج کرد تا بازیکنان دو اسکین جدید – یک اسکین مومیایی برای Reindog و یک اسکین کیک کالیکو برای Jake – و همچنین یک ایموت و یک آیکون پروفایل به دست آورند.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

اگر بازیکنان از Combat Stripe (با قیمت ۸ دلار)، Combat Gizmo (۵ دلار) یا یکی از اقلام هالووینی موجود (بین ۸ تا ۲۰ دلار) استفاده کنند، مقدار آب‌نبات به دست آمده، افزایش می‌یابد. مجموع آب‌نبات‌ها در هر بازی به شرح زیر است:

MultiVersus

چهار آیتم قابل باز کردن به شرح زیر هستند:

  • ۱۵۰ آب نبات برای آیکون پروفایل کدو تنبل
  • ۵۰۰ آب نبات برای ایموت Jack-O-Lantern
  • ۳۰۰۰ آب نبات برای اسکین مومیایی Reindog
  • ۱۲۰۰۰ آب نبات برای اسکین کیک کالیکو Jake

VGC محاسبه کرده که اگر بازیکنان تصمیم بگیرند اسکین پرمیوم خریداری نکنند، باید حداقل ۷۸۳ بازی را در طول ۳۰ روز آینده انجام دهند تا به اندازه کافی آب‌نبات برای باز کردن قفل هر چهار آیتم به دست آورند، یعنی به طور متوسط ​​​​حدود ۲۶ بازی در روز.

البته به این صورت که آن‌ها در هر بازی که انجام می‌دهند، پیروز شوند و هر بار کل آب نبات را به دست آورند. از آنجایی که بعید است که یک بازیکن در ۷۸۳ بازی متوالی برنده شود، تقریباً می‌توان مطمئن بود که بازیکن باید بیش از ۸۰۰ بازی انجام دهند تا قفل همه چیز را باز کنند.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]

اگر بازیکنی تصمیم به خرید یکی از اسکین‌های پرمیوم رویداد داشته باشد و برای پیروزی، آب‌نبات بیشتری کسب کند، باید حداقل ۳۹۲ بازی انجام دهد (دوباره، با فرض برنده شدن همه آن‌ها).

MultiVersus

سریع‌ترین راه برای به دست آوردن آب‌نبات این است که یک اسکین پرمیوم بخرید، بازیکن دیگری را پیدا کنید که او هم یکی خریده باشد، سپس به همراه یکدیگر در بازی‌های تیمی برنده شوید. این همچنان مستلزم آن است که هر دو بازیکن حداقل ۲۶۱ بازی (حدود ۹ بازی در روز) انجام دهند.

بازیکنان آب‌نبات اضافی خود در پایان رویداد را می‌توانند به ازای هر ۵۰۰ آب نبات با ۱۰ گلد تعویض کنند. قیمت شخصیت‌های جدید بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ گلد است.

رویداد هالووین MultiVersus بخشی از نسخه ۱.۰۴ است که کاراکتر Stripe را به عنوان بیست و یکمین شخصیت قابل بازی اضافه می‌کند. این بازی مبارزه‌ای در ماه جولای وارد نسخه بتای عمومی شد و به گفته ناشر آن، برادران وارنر در حدود یک ماه از مرز ۲۰ میلیون بازیکن گذشت.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا