تکنولوژی

شیائومی می بند 7 پرو با باتری بزرگتر و GPS احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

شایعات تازه‌ای در خصوص معرفی شیائومی می بند 7 پرو در ماه ژوئیه مطرح شده‌اند که طبق آن‌ها، این محصول نسبت به شیائومی می بند 7 که به تازگی معرفی شده، باتری و نمایشگر بزرگتری خواهد داشت و همچنین از GPS بهره خواهد برد.

می بند 7 پرو در چند وقت اخیر موضوع گمانه‌زنی‌های فراوانی بوده و برخی از منابع دنیای فناوری تیر ماه را به عنوان تاریخ معرفی این محصول ذکر کرده‌اند. به گفته آن‌ها، این محصول در کنار شیائومی 12 اولترا معرفی خواهد شد.

طبق همین گمانه‌زنی‌ها، به نظر می‌رسد ظرفیت باتری نسخه پرو می بند 7 حداقل 70 میلی‌آمپر بیشتر از نسخه غیر پرو باشد، همچنین انتظار می‌رود نسخه پرو مجهز به قابلیت GPS باشد و از نمایشگر بزرگ‌تری هم بهره ببرد.

 احتمال معرفی شیائومی بند 7 پرو در تیر ماه

سایر مشخصات احتمالی شیائومی می بند 7 پرو

لازم به ذکر است که غیر از این موارد، اخیرا تصویر و جزئیاتی از شیائومی می بند 7 پرو در کدهای اپلیکیشن Mi Door Lock نیز دیده شده است. با این حال جزئیات مذکور که مرتبط با می بند 7 پرو و بند 7 نسخه NFC هستند، شامل اطلاعات چندانی نمی‌شوند.

 احتمال معرفی شیائومی بند 7 پرو در تیر ماه

از سوی دیگر هفته گذشته شاهد معرفی می بند 7 بودیم که در کنار ارائه 25 درصد محیط دیداری بیشتر در نمایشگر، دارای قابلیت‌ نمایشگر همیشه روشن نیز هست، مشخصاتی که به احتمال زیاد می‌توانیم انتظار دیدن برخی یا تمامی آنها را در نسخه احتمالی پرو نیز داشته باشیم.

همچین انتظار می‌رود به‌روزرسانی ردیابی تناسب اندام در می بند 7 جزو مواردی باشد که شیائومی روی آن کار کرده است، هرچند این شرکت تاکنون هیچ اظهار نظری درباره شایعات نداشته و به نظر می‌رسد برای اطلاعات بیشتر تنها باید یکی دو ماه دیگر منتظر بمانیم و ببینیم این غول چینی با معرفی چه محصولاتی به صحنه باز خواهد گشت.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا