بازی

نسخه‌های کالکتور و دیلاکس بازی Dead Space رونمایی شدند

نسخه‌های کالکتور و دیلاکس بازی Dead Space رونمایی شدند

ریمیک Dead Space یکی از موردانتظارترین بازی‌هایی است که قرار است در ماه‌های آتی منتشر شود. اولین تریلر گیم‌پلی این عنوان روز گذشته به طور رسمی منتشر شد که نشان می‌داد EA Motive در کنار بهبود قابل توجه گرافیک فنی، به سبک هنری بازی اصلی نیز وفادار بوده است.

اکنون که بازسازی این عنوان سبک وحشت بقا برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است، جزئیات دیگری در مورد آن نیز مشخص شده است. به طور مثال، تایید شده که ریمیک Dead Space با قیمت ۶۰ دلار به فروش نخواهد رسید، بلکه ۷۰ دلار قیمت دارد که مدتی است به نرخ استاندارد بازی‌ها برای تعدادی از ناشران بزرگ در صنعت تبدیل شده است.

مطلب پیشنهادی:چرا The Humans ترسناک‌ترین فیلم سینمایی امسال است؟فیلمی که اصلا به ژانر وحشت تعلق ندارد
چرا The Humans ترسناک‌ترین فیلم سینمایی امسال است؟

هر عنوانی که با این قیمت عرضه شود، جنجال برانگیز خواهد بود، اما Dead Space که یک بازسازی است نه بازی اوریجینال، ممکن است به‌ طور ویژه مورد بحث قرار بگیرد، همانطور که نسخه ریمیک The Last of Us با واکنش‌های زیادی روبرو شد. البته استودیو Motive در حال ایجاد تغییرات و اضافات همه جانبه‌ای در بازسازی دد اسپیس است، بنابراین باید این موارد را نیز در نظر گرفت.

در همین حال، کسانی که به نسخه‌های گران‌تر کالکتور و دیلاکس Dead Space علاقه دارند نیز هم‌اکنون می‌توانند پیش‌خرید کنند. نسخه Digital Deluxe Edition علاوه بر بازی اصلی، شامل پنج اقلام تزئنی انحصاری (سه لباس منحصر به فرد و دو Suit Texture) نیز خواهد بود که ۸۰ دلار هزینه دارد.

نسخه Collector’s Edition با همکاری شرکت Limited Run Games تهیه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. علاوه بر یک کپی فیزیکی از بازی، این نسخه شامل موارد زیر است که ۲۷۵ دلار قیمت دارد:

  • جعبه کالکتور
  • کلاه آیزاک کلارک در اندازه کامل با چراغ‌های قابل روشن شدن
  • موسیقی متن بازی
  • پوستر چاپ شده لیتوگرافی
  • یک برگه لیتوگرافی مهر شده با فویل
  • چهار پوستر کوچک
  • وصله‌ی Ishimura
  • یک سنجاق لعابی Marker
  • یک مجسمه فلزی ۴ اینچی از Marker
  • یک دفترچه فولادی
Dead Space

بازسازی Dead Space در تاریخ ۷ بهمن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. در دیگر اخبار مرتبط هم فهمیدیم EA به‌زودی از نسخه جدید Need for Speed رونمایی خواهد کرد و EA Motive هم در حال کار روی یک بازی تک‌نفره و داستانی Iron Man است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Last Night in Soho – جنون در میان نورهای نئونیPerfect Blue در لندن
نقد فیلم Last Night in Soho – جنون در میان نورهای نئونی


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا